اخبار, تلفن همراه

هواوی میت XS در بهار 99 معرفی و عرضه خواهد شد

هواوی میت XS

هواوی میت Xs گوشی تاشو جدید شرکت هواوی پس از موفقیت سری میت X در بهار سال 99 معرفی و عرضه خواهد شد.

در حدود یک سال گذشته ، هواوی در MWC 2019 برای رونمایی از اولین تلفن هوشمند تاشو خود ، Mate X به صحنه رفت و این گوشی بی نظیر بعداً در همان سال وارد بازار شد و استقبال نسبتاً مثبتی از آن دریافت کرد. اکنون یک سال گذشته است و گزارش ها حاکی از آن است که غول فناوری چینی جانشین به نام Mate Xs را راه اندازی می کند که پیش بینی می شود در مارس 2020 راه اندازی شود.

هواوی میت Xs چیزی امکانات چندان زیادی نسبت به میت X ندارد. طبق گزارش ها ، گوشی هوشمند تاشو راحت تر از مدل قبلی خود تولید می شود در حالی که هنوز تجربه ای مشابه و نه بیشتر را ارائه می کند. این همچنین نشان می دهد که این شرکت در مقایسه با ورودی قبلی ممکن است این گوشی را با قیمت کمتری بفروشد.

هواوی میت Xs

گوشی میت ایکس در حدود 16،999 یوان یا تقریبا 4646 دلار آمریکا هزینه داشته است. بنابراین ، اگر Mate Xs قیمتی پایین تر از این داشته باشد ، می تواند برای مخاطبان گسترده تر و جمعیتی بزرگتر جذاب باشد. از دیدگاه تولید ، سهولت در تولید و اقتصاد مقیاسها به دلیل تقاضای زیاد برای هواوی نیز مفید است.


محصولات مرتبط:


پیش از این ، یو چنگدونگ ، مدیرعامل هوآوی اظهار داشت که Mate Xs در فوریه سال 2020 عرضه می شود و با پردازنده بهتر ، صفحه نمایش بهبود یافته و یک مکانیزم لولا به روز شده وارد می شود. از این رو ، گوشی هوشمند تاشو آینده توسط Kirin 990 5G SoC از HiSilicon تغذیه خواهد شد.

علاوه بر این ، در این گزارش همچنین ذکر شده است که این شرکت تنظیمات بسیاری را در طراحی ورودی دوم در این سری اعمال کرده است. گفته می شود که لولا از دوام بیشتری برخوردار است و تمام بدنه با دوام و اندازه قابل حمل با دوام بیشتر و قابل حمل تر ساخته شده است. نکته قابل توجه ، انتظار می رود هواوی نیز در نیمه دوم سال جاری یک اسمارت فون تاشو دوم را منتشر کند.

قیمت گوشی هواوی میت XS در ایران احتمالا چیزی فراتر از 40 میلیون تومان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *