اخبار, تلفن همراه

هواوی میت 30 پرو ، پرچمدار بعدی هواوی با دوربین چهارگانه رونمایی می شود

هواوی میت 30

هواوی میت 30 پرو گوشی پرچمدار بعدی هواوی است که تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد. این گوشی را می توان قدرتمندترین گوشی عرضه شده در سال 2019 دانست چرا که از مشخصات فنی عالی و قیمت استثنایی برخوردار خواهد بود. به نظر می رسد که این گوشی صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی به همراه دوربین چهارگانه به همراه داشته باشد.

هواوی میت 30 پرو

در فروردین ماه سال جاری هواوی از دو گوشی قدرتمند پی 30 و پی 30 پرو پرده برداری کرد. حال آن که تنها حدود 4 یا 5 ماه دیگر شاهد رخ نمایی از هواوی میت 30 ، پرچمدار قدرتمند سال 2019 هواوی خواهیم بود. احتمال می رود که میت 30 اولین گوشی عرضه شده هواوی با پردازنده کایرین نسل جدید باشد. در ادامه سایر مشخصات فنی و جزییات سخت افزاری گوشی جدید هواوی را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی هواوی میت 30 پرو

به نظر می رسد که با وجود عرضه گوشی هواوی میت 30 و قرار گیری یک پردازنده نسل جدید روی این گوشی باید شاهد کایرین 985 با فناوری 7 نانومتری باشیم. همانطور که انتظار داریم اینترنت 5G روی این گوشی قرار داده شود. از سوی دیگر انتظار داریم که میت 30 پرو با دو نسخه صفحه نمایش در اندازه های 6.39 اینچی و 6.7 اینچی عرضه شود، هر چند هنوز تفاوت های دیگر موجود روی گوشی ها مشخص نیست اما احتمال دارد گوشی دوم دارای حافظه 1 ترابایتی و رم 12 گیگابایتی نیز باشد. به نظر می‌رسد کماکان باید برای نوع طراحی گوشی های سری میت 30 صبر کرد تا ببینیم که آیا کمپانی چینی هواوی از حفره روی صفحه نمایش یا ناچ استفاده خواهد کرد؟ یا سیستم جدید دوربین پاپ آپ را بر روی گوشی به کار می برد.

نسل قدیم این گوشی هوشمند از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کرد، اما هیچ اطلاعاتی درباره وجود داشتن این قابلیت در نسل جدید در دسترس نیست. انتظار می‌رود گوشی هواوی میت 30 پرو دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش باشد. گوشی جدید هواوی دارای دوربین چهارگانه خواهد بود، اما هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات سنسورها در دسترس نیست، ولی قطعا به سنسور سه بعدی ToF مجهز خواهد شد؛ طراحی دوربین میت 30 پرو همانند طراحی میت 20 پرو است، در حقیقت چهار سنسور دوربین به صورت مربع و یک فلاش LED در مرکز میت 30 پرو قرار خواهد گرفت.

این گوشی جدید درست همانند برادران کوچک تر، پی 30 و  پی 30 پرو از یک باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد. به علاوه این که همانطور که در هواوی میت ایکس دیدیم، روی میت 30 پرو نیز از فناوری شارژ سریع سوپر شارژ 55 واتی استفاده شود. علاوه بر این فناوری شارژ معکوس 10 وات هم برای شارژ کردن سایر گوشی ها روی این پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر قیمت فکر نمی کنیم رقم پیشنهای هواوی چیزی کمتر از 2100 دلار باشد، چرا که آن ها گوشی تاشو هواوی میت ایکس را با برچسب قیمتی 2600 دلاری وارد بازار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *