اخبار, تلفن همراه

هواوی میت 20 پرو بهترین باتری گوشی های هوشمند را دارد

هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20 پرو ، یکی از حرفه ای ترین ساخت ها و طراحی های باتری گوشی های هوشمند را در اختیار دارد. طول عمری این باتری به طور شگفت انگیزی رکورد می شکند. در ادامه مشخصات و مزایای باتری گوشی هواوی میت 20 پرو را بررسی می کنیم.
آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که در جایی باشید و نیاز مبرم به شارژ باتری گوشی داشته باشید، اما یک لحظه ببینید که باتری گوشی شما در حال تمام شدن است؟ در سال 2018 هواوی با عرضه هواوی میت 20 پرو کاری کرد که دیگر هیچ کاربری دچار این دست مشکلات نشود. باتری هواوی میت 20 پرو یکی از بهترین و پردوام ترین باتری گوشی های هوشمند حال حاضر دنیا است.
طول عمر باتری تلفن همراه به یکی از مهم‌ترین فاکتورهای متقاضیان هنگام خرید گوشی هوشمند تبدیل شده است. اهمیت این فاکتور به حدی است که می‌تواند در انتخاب برند گوشی هوشمند موثر باشد، چرا که تمام کاربران مایل هستند گوشی‌شان، تمام روز و بدون نیاز به شارژ مجدد، روشن بماند.

 

باتری هواوی میت 20 پرو

شرکت چینی هواوی از زمان شروع به کار برنامه بلند مدتی برای حل کردن مشکل طول عمر باتری گوشی های هوشمند داشت. این شرکت طرح جدید خود را بر روی باتری هواوی میت 20 پرو پیاده سازی کرد. چیزی که بیش از همه روی هواوی میت 20 پرو مورد توجه قرار گرفت همین عمر باتری آن بود. تمام گوشی‌های این خانواده بدون کوچکترین تغییر در ضخامت گوشی، در کنار ظرفیت بالای باتری از قابلیت شارژ فوق سریع نیز بهره می‌برند.
باتری هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) با ظرفیت 4200 میلی آمپر بر ساعت با مدیریت بهینه‌سازی مصرف باتری به لطف هوش مصنوعی که در این دستگاه در نظر گرفته شده، به کمک کاربر آمده است. هنگامی که به سراغ HUAWEI Mate 20 می‌رویم با دستگاهی مواجه خواهیم شد که ظرفیتی 4000 میلی آمپر بر ساعتی دارد. این ظرفیت در Mate 20 X به 5000 میلی آمپر بر ساعت افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که ظرفیت پرچمداران برندهای رقیب، از این سری پرچمدار هواوی کمتر است.

 

میت 20 پرو قابلیت سوپر شارژ و شارژ معکوس دارد

از طرفی باید خاطرنشان کرد که باتری هواوی میت 20 پرو تواسته گواهی نامه امنیت شارژ سوپر شارژ 40 واتی را کسب کند. این سیستم کاربران را قادر می‌سازد گوشی های هوشمند خود را در کمال امنیت و با سرعت بیشتری شارژ کنند.

باتری هواوی میت 20 پرو

تکنولوژی شارژ سریع Mate 20 Pro قادر است این گوشی را در مدت‌زمان 30 دقیقه 70 درصد (یا 2940 میلی آمپر بر ساعت) شارژ کند. این در حالی است که گوشی آیفون ایکس اس (iPhone XS) با شارژر 30 واتی که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، شارژ این گوشی را در مدت زمان یکسان فقط به 50 درصد می‌رساند.

باید به این مساله نیز اشاره کرد که هواوی میت 20 پرو (HUAWEI Mate 20 Pro) به تکنولوژی جدیدی به نام شارژ بی سیم معکوس نیز مجهز شده است. این تکنولوژی گوشی را قادر می سازد تا به عنوان شارژر دیگر گوشی های هوشمند نیز به کار برود. فوق العاده است! برای راه‌اندازی این قابلیت فقط باید گزینه شارژ معکوس در قسمت تنظیمات باتری را فعال و دستگاه مورد نظر را روی Mate 20 Pro قرار دهید. این قابلیت کاربر را قادر می‌سازد در مواقع در دسترس نبودن منابع انرژی اطرافیان خود را در شارژ تلفن همراهشان یاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *