اخبار, تلفن همراه

هواوی میت 20 ایکس با اینترنت نسل 5 عرضه خواهد شد

هواوی میت 20 ایکس

هواوی میت 20 ایکس ، گوشی جدید هواوی، به زودی در نسخه 5G یا اینترنت نسل 5 نیز عرضه می شود. این گوشی پس از هواوی میت ایکس، گوشی منعطف سامسونگ، نسخه دیگری از گوشی هوشمند با اینترنت 5G هواوی خواهد بود.

هواوی میت 20 ایکس

سال 2019 را می توان عصر جدیدی در تولید گوشی های فوق هوشمند نامید، سالی که گوشی های هوشمند کاملا تاشو و از صفحه نمایش خمیده، گوشی هایی با اینترنت نسل 5 یا 5G  و گوشی هایی با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نامید.

هواوی که یک شرکت چینی ابرقدرتمند در زمینه تولید گوشی های هوشمند است، در این سال توانسته تا کنون گوشی های استثنایی پرچمداری را رونمایی کند و نبض بازار  را در دست بگیرد. هواوی دو گوشی، میت ایکس با صفحه نمایش خمیده، و میت 20 ایکس را رونمایی خواهد کرد که هر دو از اینترنت نسل 5 پشتیبانی می کنند. هر چند که هنوز شرکت های مخابراتی امریکا ، چین و کره جنوبی سیستم پشتیبانی از اینترنت 5G را به صورت کامل راه اندازی نکرده اند اما به زودی شاهد گستردگی این تکنولوژی در سه ماهه دوم و یا سوم سال 2019 خواهیم بود.

هواوی ابتدا از میت ایکس شروع کرد، گوشی کاملا تاشو ایی که در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا رونمایی شد، این گوشی با صفحه نمایش 7 اینچی در حالت باز شده و صفحه نمایش 6.5 اینچی در حالت تاشو، یکی از بهترین نمونه گوشی های اولیه تاشو است که می توان یافت. قیمت میت ایکس نیز معدل 2700 دلار آمریکا است که در نوع خود می توان آن را گران ترین گوشی دنیا نامید. حال خبر از ارائه نسخه جدیدی از اسمارت فون هواوی با اینترنت 5G می رسد. این گوشی هواوی میت 20 ایکس نام دارد.

هواوی میت 20 ایکس با اینترنت نسل 5

هواوی میت 20 ایکس پس از هواوی میت ایکس، دومین گوشی هواوی خواهد بود که از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات دیگر آن به صورت رسمی رونمایی نشده، اما آن طور که مشخص است به طور قطعی میت 20 ایکس به اینترنت 5G مجهز خواهد شد.

هواوی میت 20 ایکس کنونی صفحه نمایش 7.2 اینچی در اختیار دارد و روی آن یک ناچ قطره ای پیاده شده. درست همانند گوشی های پرچمدار هواوی، این گوشی نیز به پردازنده کایرین 980 فوق هوشمند مجهز است. باتری آن 5000 میلی آمپری است و به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. قیمت هواوی میت 20 ایکس فعلی 760 دلار است با این وجود به نظر می رسد هواوی میت 20 ایکس با اینترنت 5G نزدیک به 1000 دلار قیمت داشته باشد، چرا که تراشه جدیدی روی پردازنده آن نصب شده تا بتواند به راحتی از اینترنت 5G استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *