اخبار, تلفن همراه

هواوی میت ایکس ، گوشی منعطف هواوی رونمایی شد

هواوی میت ایکس ، گوشی منعطف هواوی در رقابت با گلکسی فولد سامسونگ معرفی شد. این گوشی با طراحی جذاب و مشخصات فنی پرچمدار به عنوان رقیب اصلی گلکسی فولد سامسونگ به حساب می آید، در ادامه سایر جزییات مرتبط با هواوی میت ایکس را بررسی خواهیم کرد.

هواوی میت ایکس

به نظر می رسد که گوشی تاشو هواوی، یک گوشی ابر قدرتمند پرچمدار خواهد بود. پردازنده اصلی میت ایکس، کایرین 980 هوشمند هواوی است و همچنین جزو اولین گوشی هایی است که می تواند از اینترنت نسل 5 پشتیبانی کند. یکی از جذاب ترین جزییات فنی گوشی هواوی میت ایکس را می توان شارژر فست شارژ 55 واتی پرقدرت آن نامید. هواوی برای شارژ سریع این گوشی با چنین صفحه نمایشی، فکر یک شارژر سریع کرده تا بتواند فقط و فقط در نیم ساعت درصد شارژ گوشی را به 90 درصد برساند.

از نظر ظاهر و طراحی بدنه ، این گوشی همچون گلکسی فولد در دو حالت باز و بسته می تواند به دو شکل متفاوت در بیاید. البته تفاوت را زمانی می توانید حس کنید که با بسته شدن و خم کردن صفحه نمایش ، این گوشی از 7 اینچ به یک اسمارت فون 6.5 اینچی با نسبت صفحه نمایش 19.5 به 9 ، که در نوع خود بی نظیر است، تبدیل می شود. همچنین بخش دیگر بدنه که در واقع پشت نمایشگر اصلی محسوب می‌شود، به نمایشگر دوم اختصاص یافته تا درست مشابه مدل‌های نوبیا ایکس و NEX Dual Display شاهد دو نمایشگر باشیم.

هواوی میت ایکس

باید به این نکته اشاره کرد که گوشی هواوی میت ایکس را می توان ظریف ترین و خوش ساخت ترین گوشی تاشو جهان نامید، چرا که در حالت تا شده، این گوشی تنها 1.1 سانتی متر ضخامت خواهد داشت.در حالت بازشو آن نیز ، گوشی ضخامتی برابر با 5 میلی متر خواهد داشت ،البته این ضخامت با در نظر گرفتن سنسورها و دوربین نیز کمی بیشتر می شود.

از نظر مشخصات باتری هواوی میت ایکس به یک باتری غول پیکر ۴ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که از طریق پورت یو اس بی تایپ سی که در همان برآمدگی دوربین‌ها دیده می‌شود، شارژ خواهد شد. همچنین یک سنسور اثر انگشت بر روی قسمت کناری وجود دارد که به عنوان دکمه خاموش و روشن نیز عمل می‌کند.

هواوی میت ایکس

البته از نظر قیمت هواوی رکورد شکسته! چرا که به نظر می رسد هواوی میت ایکس با قیمت کاملا نجومی 2600 دلاری وارد بازار شود! این یعنی زمانی که گوشی به داخل کشور ما برسد ، بیش از 50 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. احتمال دارد که گوشی در ابتدا تنها با رنگ آبی تیره عرضه شود، همچنین ریچارد یو، مدیر هواوی، در جریان مراسم اعلام کرده که ممکن است رنگ‌های بیشتری نیز در آینده برای آن عرضه شود. این گوشی طی مراسمی در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *