اخبار, تلفن همراه

هواوی میت ایکس ، اولین گوشی با شارژر سریع 55 واتی

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس ، گوشی تاشو هواوی از سریعترین شارژ سریع ممکن استفاده می کند . این سیستم شارژ سریع 55 واتی، سریع ترین و پرقدرت ترین سیستم شارژ حال حاضر گوشی های هوشمند دنیا است که نظیر آن را در هیچ گوشی دیگری نمی توان دید.

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس ، اولین گوشی تاشو هواوی است که همچنین از اینترنت 5G نیز استفاده میکند. این گوشی یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی در حالت باز شده و یک نمایشگر کوچکتر 6 اینچی در حالت تا شده خواهد داشت که هر دو در کیفیت بیشتر از کواد اچ دی کار می کند.

در سمت دیگر کارشناسان معتقدند که شارژ سریع 55 واتی هواوی میت ایکس ، سریع ترین شارژ حال حاضر دنیای گوشی های هوشمند است که ارائه شده. این شارژ سریع 55 واتی تنها و تنها در گوشی هواوی میت ایکس به کار رفته است.

البته آن طور که از هواوی بر می آید، این شرکت می خواهد سیستم شارژ سریع 55 واتی را تنها به نام خود ثبت کند تا شرکت دیگری نتواند روی گوشی خود از این سیستم بهره ببرد.

گوشی های سری میت که از چند سال گذشته تاکنون به عنوان پرچمداران هواوی معرفی شده‌اند، در حال حاضر فناوری شارژ سریع 40 وات را ارائه می‌دهند. در حقیقت مدیر اجرایی هواوی اظهار داشته است که ما نباید انتظار داشته باشیم فناوری جدید را به زودی در سایر گوشی های هوشمند مشاهده کنیم.

هواوی میت ایکس به صورت عادی از صفحه نمایش بزرگ 8 اینچ با وضوح 2200×2480 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 8:7.1 با حاشیه بسیار کم برخوردار است، همانطور که توضیح دادیم در صورت بسته شدن صفحه نمایش تاشو آن، ما شاهد دو صفحه نمایش در گوشی خواهیم بود که یکی از آن‌ها دارای سایز 6.6 اینچ (وضوح 1148×2480 پیکسل) و نسبت ابعاد تصویر 9:19.5 بوده و دیگری با سایز 6.38 اینچ (وضوح 892×2480 پیکسل) و نسبت ابعاد تصویر 9:25 همراه است.

از نظر مشخصات فنی و سخت افزار داخلی، این دستگاه به تراشه کایرین 980 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است، همچنین گوشی میت ایکس دارای دو سیم کارت بوده که فقط سیم کارت اول از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند؛ پشتیبانی از شبکه 5G را مودم 7nm Balong 5000 برای میت ایکس به ارمغان آورده است.

برای این که هواوی بتواند باتری فوق سریع خود را با شارژر 55 واتی همراه کند، ظرفیت آن را تقسیم کرده. بنابراین با این تکنولوژی ، گوشی هواوی میت ایکس می تواند تنها در عرض 30 دقیقه، به میزان 85 درصد شارژ شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *