اخبار, تلفن همراه

هواوی آنر 20 آی با قیمت باورنکردنی رونمایی شد

آنر 20 آی

آنر 20 آی ، گوشی میان رده قدرتمند هواوی با قیمت عالی و مشخصات سخت افزاری استثنایی رونمایی شد. این گوشی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد. در ادامه سایر مشخصات و قیمت گوشی آنر 20 آی را بررسی خواهیم کرد.

آنر 20 آی

آنر 20 آی را می توان یکی از بهترین میان رده های سری آنر نام برد. این گوشی نه تنها از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد، بلکه طراحی صفحه نمایش آن به گونه ای است که بیشترین میزان نسبت صفحه نمایش به بدنه را دارد. این گوشی همچنین دارای دوربین 3 گانه اصلی نیز هست.

ابعاد کلی آن 154.8 در 73.8 در 8 میلی‌متر و وزن آن نیز 164 گرم است. روی این گوشی یک صحه نمایش 6.21 اینچی آی پی اس ال سی دی به کار گرفته شده که دوربین سلفی نیز روی یک حفره یو شکل درون آن قرار دارد. نسبت اندازه صفحه نمایش آنر 20 آی نیز 19.5:9 بوده و می توان گفت یکی از بییشترین نسبت های میزان صفحه نمایش به بدنه را در بین تمام گوشی های میان رده سال 2019 را دارا است.

داخل بریدگی بالای نمایشگر این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به چشم می‌خورد. همراه این دوربین، قابلیت‌های زیباسازی چهره نیز به صورت نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فناوری ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل این امکان را به آنر 20 آی می‌دهد تا عکس‌های سلفی حداکثر شفافی را در شرایط نوری کم ثبت کند.

دوربین اصلی این گوشی ، یک دوربین سه گانه قدرتمند است، سنسور اصلی آن 24 مگاپیکسلی ، سنسور دوم 8 مگاپیکسلی واید انگل و در نهایت سنسور سوم یک لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق است.از جمله قابلیت های استثنایی این دوربین سه گانه را می توان عکاسی در شب، ضد لرزش، فیلمبرداری سوپر اسلوموشن، حالت حرفه‌ای، پانوراما و پرتره نام برد

مشخصات فنی آنر 20 آی

روی گوشی پردازنده نسل آخر میان رده این گوشی یعنی کایرین 710 جا سازی شده که 6 گیگابایت رم و میزان 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را پشتیبانی می کند. همچنین باتری 3400 میلی آمپر ساعت نیز در کنار این سیستم برای تامین نیاز شارژ سخت افزار در نظر گرفته شده است. هرچند که سیستم شارژ سریع روی این گوشی دیده نمی شود.

سیستم عامل گوشی اندروید 9 و رابط کاربری آن نیز EMUI 9 است که بر پایه اندروید 9 ساخته و راه اندازی شده.

قیمت گوشی میان رده آنر

هواوی آنر 20 آی قرار است در چهار نسخه‌ی مختلف و سه رنگ آبی، قرمز و مشکی عرضه شود که اطلاعات و قیمت آن‌ها در نسخه 6 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی 238 دلار، حافظه 4 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی 238 دلار، حافظه 6 گیگابایت رم و 128 گیگ داخلی 283 دلار و در بهترین حالت آن حافظه 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی که قیمتی 328 دلاری دارد. برای چنین گوشی، این قیمت ها فوق العاده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *