اخبار, تلفن همراه

هواوی آنر 10 لایت به زودی رونمایی خواهد شد

آنر 10 لایت

هواوی آنر 10 لایت ، گوشی میان رده شرکت آنر تا چند روز آینده به صورت رسمی رونمایی می شود. به تازگی مشخصات فنی و سخت افزار داخلی توسط شرکت چینی TENNA فاش شده که در ادامه این مطلب به صورت کلی آن را بررسی خواهیم کرد. آنر 10 لایت یک میان رده بسیار قدرتمند به نظر می رسد.

آنر 10 لایت

هواوی آنر 10 لایت به گفته سران شرکت آنر، حدودا 1 هفته دیگر رونمایی خواهد شد. تاریخ دقیق این رونمایی 30 آبان معرفی شده است. این گوشی نیز همانند دیگر سری های آنر دارای رنگ بندی فانتزی و خاص است که می توان از آن به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی طراحی زیبای ظاهری نام برد.  وبسایت رسمی رگولاتوری چین، مشخصات گوشی آنر 10 لایت را در سه مدل HRY-TL00، HRY-AL00 و HRY-AL00s در وبسایت رسمی خود درج کرده است. به همراه این مشخصات، عکس های آنر 10 لایت نیز در تنا منتشر شده است.

مشخصات فنی و سخت افزار گوشی آنر 10 لایت

صفحه نمایش گوشی هوشمند و میان رده آنر 10 لایت یک نمایشگر 6.21 اینچی با قدر نسبت تصویر 19.5 به 9 و با وضوح تصویر 1080pi است. دوربین سلفی این گوشی چینی در مرکز و بالای این صفحه نمایش قرار خواهد گرفت که احتمالا طراحی این بخش را مشابه آنچه در هواوی میت 20 دیدیم خواهد کرد.

هر چند که TENNA مشخصات کلی پردازنده محصولات را فای نمی کند اما از سایر اطلاعات به دست آمده چنین بر می آید که فرکانس 2.2 گیگاهرتزی CPU نشان می‌دهد در آنر 10 لایت از پردازنده کایرین 710 هواوی استفاده شده است. این پردازنده میان‌رده، مجهز به رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی است. کاربر در هر دو مدل می‌تواند با استفاده از microSD، حافظه گوشی آنر 10 لایت را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.

به طراحی بدنه این گوشی بازمی گردیم. جایی که آنر، همانند دیگر گوشی های این سری از طراحی بدنه و رنگ بندی بسیار فانتی بهره برده است؛ قاب عقب آنر 10 لایت همانند آنر 8 ایکس و آنر 8 سی است و در آن از دو دوربین با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی آن نیز 24 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات آنر 10 لایت می‌توان به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9 و باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

وزن 10 لایت معادل 162 گرم است و ابعادی 154.7 در 73.6 در 8 میلی‌متری خواهد داشت. موبایل در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد برای آگاهی از قیمت و مدل‌های قابل عرضه این محصول می‌بایست تا زمان رونمایی از آن در هفته آینده صبر کرد.

آنر 10 یکی از گوشی های میان رده ای خواهد بود که به نظر در کشور ما نیز با استقبال زیادی روبرو شود. گوشی های هواوی و آنر  حدود 3،4 سالی است که به شدت از نظر فروش رونق پیدا کرده اند، مخصوصا گوشی های میان رده آن، که با قیمت  بسیار مناسب عرضه شده و همچنین سخت افزار داخلی را به گونه ای طراحی می کنند که با وجود میان رده بودن گوشی، دست کمی از یک پرچمدار تمام و عیار نداشته باشد. آنر 10 لایت نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود و به نظر به یکی از پر فروش ترین های برند آنر تبدیل می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *