تعویض باتری

همه چیز در مورد باتری ایسوس زنفون سلفی

همه چیز در مورد باتری ایسوس زنفون سلفی

باتری ایسوس زنفون سلفی

باتری گوشی مهم‌ترین عضو آن به حساب می‌آید. تمامی کارکرد گوشی‌های همراه به وجود باتری وابسته هستند. به همین دلیل آسیب‌دیدگی باتری عملا گوشی را به ابزاری بی‌استفاده تبدیل می‌کند. در این شرایط باید نسبت به تعویض باتری اقدام کرد. شناخت نشانه‌ها و نحوه تعویض باتری اصل جزو اصول لازم برای خرید باتری به شمار می‌روند. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم شما را با نکات مهمی درباره باتری ایسوس زنفون سلفی آشنا کنیم. در صورتی که به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه‌مند هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

باتری Asus Zenfone 2 laser ZE500KL

باتری اورجینال ایسوس مدل C11P1428 با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت

تشخیص باتری ایسوس زنفون سلفی اورجینال از فیک

باتری‌های اصل از نشانه‌هایی برخوردارند که با شناخت آن‌ها انتخاب باتری اورجینال راحت‌تر خواهد بود. بدین منظور در این بخش قصد داریم مشخصه‌های باتری Asus Zenfone Selfie اصل را برای شما بیان کنیم.

  • یکی از مواردی که برای خرید باتری اصل به شما کمک می‌کند، توجه به وزن باتری محسوب می‌شود. در صورتی که وزن باتری مدنظر شما از وزن باتری اصل کمتر بود، بایستی در اورجینال‌بودن آن شک کنید.
  • از دیگر نکات که شما در انتخاب باتری با کیفیت بالا راهنمایی می‌کند، توجه به برچسب NFC به شمار می رود. این برچسب روی بدنه باتری و در قسمت پشت آن توسط شرکت سازنده چسبانده می‌شود. بنابراین اگر باتری دارای این برچسب بود، قطعا اصل است.

چگونه باتری ایسوس زنفون سلفی را تعویض کنیم؟

پس از آنکه باتری موردنظر خود را خریداری کردید، باید راه تعویض آن را بلد باشید. در غیر این صورت اغلب دچار بروز آسیب‌های شدیدی در گوشی یا باتری خواهید شد؛ زیرا راه تعویض آن را نمی‌دانید. به همین دلیل بنا داریم در این بخش شما را با روش جایگزینی باتری Asus Zenfone Selfie اصل با باتری آسیب‌دیده آشنا کنیم. در صورتی که در این زمینه کنجکاو هستید، پیشنهاد می‌دهیم تا پایان متن ما را همراهی کنید.

  • در ابتدا مطمئن شوید که گوشی همراه شما خاموش است. سپس برای تعویض باتری بایستی نسبت به بیرون آوردن خشاب سیم کارت اقدام کنید. لازم به ذکر است که سیم کارت‌های قدیمی باید به طور کامل از گوشی خارج شوند تا خطری گوشی را تهدید نکند.
  • در مرحله دوم نوبت به بازکردن قاب پشتی گوشی می‌رسد. بدین منظور از ابزار بازکن موجود در بسته‌بندی باتری بهره بگیرید. بایستی این ابزار را در بخش میانی قاب و خود گوشی قرار دهید و با بالا و پایین‌کردن آن قاب را به آرامی جدا کنید.
  • پس از بیرون‌آوردن قاب شما باتری آسیب‌دیده را مشاهده می‌کنید. برای خارج‌کردن آن از جایگاه خود، نیاز است چسب موجود در بالای باتری را باز کنید.
باتری Asus Zenfone 2 laser ZE500KL

باتری اورجینال ایسوس مدل C11P1428 با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت

  • به آرامی باتری را از طریق چسب طلایی‌رنگ از جای خود بیرون آورده و باتری اصل را در آن بخش قرار دهید.
باتری Asus Zenfone 2 laser ZE500KL

باتری اورجینال ایسوس مدل C11P1428 با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت

نشانه‌های آسیب دیدگی باتری چیست؟

نشانه‌های مختلفی در گوشی وجود دارد که خبر از خرابی آن می‌دهد. به عنوان مثال بادکردگی باتری یکی از نشانه‌های اصلی در گوشی‌ها به شمار می‌آید که با بروز آن باید از آسیب‌دیدگی باتری مطمئن بود. علائم خفیف‌تری نیز وجود دارند که اغلب با عدم توجه به آن‌ها، آسیب‌های شدیدتری را به جان می‌خرید. مثلا به سرعت شارژ گوشی به اتمام می‌رسد و این موضوع قطعا نشانه‌ای از خرابی باتری خواهد بود. بنابراین با رسیدگی به‌موقع به باتری‌های گوشی مانع از پیدایش آسیب‌های ناخواسته در آینده شوید.

گارانتی باتری ایسوس زنفون سلفی چگونه است؟

باتری مذکور براساس توصیه شرکت سازنده آن از 3 ماه گارانتی برخوردار است. به همین دلیل در صورت بروز مشکلاتی در باتری نظیر بادکردگی قادر خواهید بود این باتری را تعویض کنید. همچنین اگر باتری ایسوس را از موب خرید سفارش دهید، از تمامی خدمات پس از فروش آن بهره‌مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *