اخبار, تلفن همراه

هر آن چه که در مورد گوشی ریلمی X50 می دانیم

گوشی ریلمی X50 5G یکی از محصولاتی است که به زودی توسط شرکت اوپو ریلمی عرضه می شود. این گوشی را می توان بهترین گوشی میان رده سال 2020 نیز نامید چرا که علاوه بر قیمت پایین مشخصات فنی بسیار عالی و استثنایی دارد.

سازنده تلفن چینی ریلمی در اواخر ماه جاری میزبان یک رویداد جهانی راه اندازی در کنگره جهانی موبایل (MWC) است ، جایی که از یک پرچمدار جدید 5G رونمایی خواهد کرد ، که اکنون تایید شده است که X50 Pro 5G نامیده می شود.

این تأیید از طرف شرکت CMO Xu Qi Chase از طریق Weibo صورت گرفته است ، جایی که وی تصویری از بخش About Phone X50 Pro 5G را ارسال کرد که چندی از مشخصات را تأیید می کند.
این Realme X50 5G است که ماه گذشته اعلام شد به زودی رونمایی می شود.

X50 Pro 5G با دارا بودن مدل RMX2071 ، از Snapdragon 865 SoC بهره می برد و اندروید 10 را با Realme UI به صورت رابط کاربری و سیستم عامل اجرا می کند. این گوشی با حافظه رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد ، اما به احتمال زیاد گزینه های حافظه بیشتری نیز دارند که هنوز تأیید نشده اند.


محصولات مرتبط:


پرچمدار 5G با NFC و پشتیبانی از سیم کارت های دوگانه نیز همراه خواهد بود ، اما هنوز مشخص نیست که از زمان اولین پرچمدار این شرکت – X2 Pro – دارای شکاف کارت microSD باشد.

عکس فوری همچنین نشان می دهد که X50 Pro 5G نمایشگری را که دارای یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین های سلفی است ، ورزش می کند و با بررسی وضوح آن نشان می دهد که این گوشی یک پنل FullHD + را بسته بندی خواهد کرد.

گوشی ریلمی X50
پرچمدار آینده Realme X50 Pro 5G نامگذاری خواهد شد ، مشخصات اصلی که توسط شرکت CMO فاش شده است

در کنار X50 Pro 5G ، Realme همچنین از اولین تلویزیون هوشمند خود در MWC رونمایی خواهد کرد. باید هرچه بیشتر نزدیک به رویداد پرتاب هستیم ، درباره این محصولات بیشتر بشنویم.

این محصول اواخر اسفندماه وارد ایران خواهد شد. البته نسخه 4G آن نه 5G و تقریبای قیمتی معادل 4 میلیون تومان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *