اخبار, تلفن همراه

هدست هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار معرفی شد

مایکروسافت هولولنز 2

هدست هولولنز 2 که یکی از استارتاپ های فوق تصور شرکت مایکروسافت است از امروز به صورت رسمی در فروشگاه های مایکروسافت به فروش می رسد ، هولولنز 2 یک هدست واقعیت مجازی/ واقعیت افزوده است که می توان در بازی ، صنعت ، پزشکی و هر نوع کاربرد مرتبط از آن بهره گرفت و استفاده کرد.

هولولنز 2 یک هدست واقعیت افزوده است که در فوریه سال 2019 ، سه سال پس از مدل اول ، دوباره معرفی شد. هنگامی که سال گذشته اعلام شد ، به شرکت هایی با گزینه ای فروخته شد که حتی قبل از خرید آن را سفارشی سازی کنند. اکنون ، آن را برای هر شخصی که بودجه لازم برای انجام این کار را دارد ، در فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار داده است.

مایکروسافت هولولنز 2

با برچسب قیمت 3500 دلار ، هدست Mixed Reality مطمئناً ارزان نیست و اگر از این مبلغ استفاده می کنید ، مطمئناً یک حرفه ای هستید که برای کار به آن احتیاج دارید.

هدست هولولنز 2

مایکروسافت هولولنز 2

مایکروسافت هدست را برای متخصصان صنایع تولیدی ، خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی طراحی کرده است.

هدست هولولنز 2 از پردازنده Snapdragon 850 کوالکام به همراه یک واحد پردازش هولوگرافی سفارشی ساخته شده در نسل دوم بهره می برد. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه UFS 2.1 است. همچنین دارای بلوتوث 5 ، Wi-Fi 5 و درگاه USB Type-C است.

این هدست دارای ردیابی 6DoF ، نقشه برداری مکانی و ضبط واقعیت مخلوط است. همچنین ردیابی چشم در زمان واقعی (دو دوربین IR) ، فرمان صوتی ، ویندوز سلام وجود دارد. مایکروسافت آن را طراحی کرده است تا روی عینک های نسخه ای متناسب باشد ، بنابراین لازم نیست آنها را از استفاده از هدست جدا کنید. باتری آن 2-3 ساعت با یک بار شارژ می شود و از USB-PD برای شارژ سریع پشتیبانی می کند.

مایکروسافت هولولنز 2

هولولنز 2 را می توان برای مجازی سازی ساخت و تولید قطعات ، مجازی سازی در صنعت و تولید انواع ابزار، همچنین در پزشکی و شبیه ساز های عمل جراحی استفاده کرد. از قیمت این دستگاه آن طور که مشخص است به طور کلی افراد معمولی جامعه و فقط برای سرگرمی نمی توانند آن را خریداری کنند و همچنین استفاده از آن هم برای افراد معمولی به سادگی انجام نمیپذیرد، بنابراین این دستگاه را یک سیستم تکنولوژی صنعتی پزشکی می توان نامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *