اخبار, تلفن همراه

نگاهی نزدیک به جدیدترین گوشی شیائومی Redmi k30

نگاهی نزدیک به جدیدترین گوشی شیائومی Redmi k30

گوشی جدید شیائومی Redmi K30 با اتصال 5G

گوشی های Redmi K20 یا Mi Mi 9T بسته به جایی که زندگی می کنید جزو محبوب ترین گوشی های موجود در مارکت تجاری بوده است. امروز، اما اولین نگاه ما به نسل بعدی در سری Redmi K است. اکنون مدتی است که می شنویم که شیائومی بر روی تولید تلفن های 5G کار می کند و شرکت GM لو Weibing از نگاه اولیه در مورد شیائومی Redmi K30 در هنگام عرضه نسخه Redmi 8 در چین پرده برداری کرد.

شیائومی Redmi K30 با صفحه نمایش پانچ

علاوه بر پشتیبانی 5G ، این گوشی با نمایشگر پانچ نیز همراه خواهد بود که اولین بار از شیائومی خواهد بود. Weibing یک تیزر از دستگاه در پروفایل Weibo خود به اشتراک گذاشت و به نظر می رسد که یک تنظیم مشابه با Samsung Galaxy S10 + سامسونگ با یک دوربین جلوی دوگانه در گوشه بالا سمت راست دارد

پشتیبانی 5G دوگانه

با حرکت به اطلاعات شناخته شده دیگر ، K30 با پشتیبانی 5G دوگانه عرضه می شود. این بدان معناست که با هر دو شبکه SA (حالت مستقل) و NSA (غیر مستقل) کار می کند و دومی هنوز برای برخی از وظایف مانند ارتباط بین برج های سلولی و سرورها به زیرساخت های موجود LTE متکی است. این امر باعث اتصال بهتر و هزینه کمتری برای استقرار 5G در مناطق جدید می شود.
از لحاظ قیمت گذاری ، Weibing خاطرنشان کرد: K30 ارزان قیمت ترین تلفن 5G نخواهد بود اما همچنان از نظر اقتصادی با ارزش برند Redmi پیروی خواهد کرد. طبق برخی گمانه زنی ها، این گوشی از چیپست Qualcomm 7250 آتی پشتیبانی می کند که از حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند.

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Xiaomi را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *