اخبار

نگاهی به فلش مموری های یونیکس

نگاهی به فلش مموری های یونیکس

حافظه‌های همراه یکی از موارد پر کاربرد در دنیای تکنولوژی امروزه محسوب می‌شوند. انتقال داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف، پخش موسیقی، تصاویر، ویدیوها و ذخیره اطلاعات در حافظه‌ای مجزا و در دسترس به کمک فلش مموری‌ها امکان پذیر شده است. این ابزارهای کوچک که با پیشرفت تکنولوژی، ارتقا یافته و در انواع مختلف تولید می‌شوند، همراه همیشگی ما در موقعیت‌های مختلف هستند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات به خصوص فیلم و موسیقی یکی از پرکاربردترین استفاده از این ابزار در کشور است. برای خرید فلش مموری‌ها باید کمی بیشتر با آن‌ها آشنا شد؛ پس با ما همراه باشید تا با یکی از نمونه‌ها یعنی فلش مموری Unix U277 آشنا شده و نکاتی کلی درباره آن‌ها یاد بگیریم. اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل نظیر فلش مموری دارید، توصیه می کنیم این مقاله را حتما بخوانید.

معرفی کلی فلش مموری Unix U277 USB2.0

یونیکس Unix کمپانی نام آشنا و معتبر تایوانی است که در زمینه تولید محصولات جانبی گوشی همراه و به خصوص حافظه‌های جانبی فعالیت می‌کند. این کمپانی تایوانی انواع حافظه‌های SSD، فلش مموری و کارت حافظه‌های mircoSD را با کیفیتی مرغوب و مناسب تولید کرده و شهرتی بین‌المللی دارد. فلش مموری Unix U277 از محصولات این کمپانی است که با ظاهر زیبا و ویژگی‌های متمایز، از انتخاب‌های مناسب برای خرید حافظه جانبی محسوب می‌شود.

فلش مموری یونیکس U277 با بدنه فلزی به صورت ضد خش و گرد و غبار طراحی شده است. رابط USB2.0 این محصول سرعت انتقال داده‌ها را مناسب‌تر کرده و وزن کم آن، U277 را برای جابجایی آسان می‌کند. فلش مموری یونیکس را در دو رنگ و ۳ مدل می‌توانید تهیه کنید.

Buy price Unix U277 USB2.0 خرید فلش مموری-1

فلش مموری چیست و قبل از خرید چه باید بدانیم؟

فلش مموری یا حافظه فلش در واقع به معنای حافظه‌ای جانبی است که سرعت نوشتن و پاک کردن اطلاعات روی آن تنها به اندازه یک فلش زمان می‌برد. این ابزار برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به قطعات مکانیکی ندارد.

ظرفیت فلش مموری، حجم دسترسی و ذخیره سازی اطلاعات را به شما نشان می‌دهد. حافظه فلش مموری ها از ۴ گیگابایت تا ۲ ترابایت گسترده است. اما قبل از خرید باید میزان حافظه مورد نیاز خود را تخمین بزنید. حافظه ۴ گیگابایتی برای ذخیره اطلاعات متنی مناسب است؛ در حالیکه برای ذخیره موسیقی و فیلم فلش مموری‌های ۱۶ گیگابایت یا بیشتر کارایی دارد.

نکته مهم دیگر در زمان خرید فلش مموری رابط کاربری آن است. فلش مموری‌ها با بر اساس رابط سخت افزاری در چند دسته قرار می‌گیرند: USB2.0، USB3.0، USB3.1 و USB-C.

USB3.1 و USB-C بالاترین سرعت انتقال داده‌ها را دارند؛ اما اگر پورت USB دستگاه شما از آن‌ها پشتیبانی نکند با خرید USB3.1 همان سرعت USB2.0 را دریافت می‌کنید. پس به پورت لپ تاپ یا دستگاه‌هایی که می‌خواهید به فلش مموری متصل کنید دقت کنید.

سرعت خواندن و نوشتن مورد بعدی در دسته بندی فلش‌ها است. خواندن به معنای باز کردن اطلاعات از روی حافظه جانبی و نوشتن، انتقال داده‌ها به آن است. سرعت‌های بالاتر خواندن و نوشتن حافظه جانبی اطلاعات را در کسری از ثانیه باز کرده یا منتقل می‌کند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که از فلش مموری به عنوان حافظه همراه استفاده می کنند اهمیت دارد.

در نهایت بهتر است استانداردهای مختلف محصول را ارزیابی کرده و بدنه و مقاومت آن را در نظر بگیرید. کوچک یا بزرگ بودن فلش مموری در پیشرفته بودن سخت افزارهای آن‌ها تاثیری ندارد. پس محصولی را تهیه کنید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

Buy price Unix U277 USB2.0 خرید فلش مموری-1

ویژگی‌های فلش مموری Unix U277

طراحی و ارگونومی در فلش مموری یونیکس، ظاهر آن‌ها زیبا و جذاب‌تر کرده است. به کمک طراحی این محصول به راحتی می‌توانید آن را به جاکلیدی خود اضافه کنید. ابعاد فلش مموری یونیکس 39.90×12.10×4.5 بوده و تنها ۱۱ گرم وزن دارد؛ در نتیجه به راحتی آن را در کیف یا جیب‌های خود قرار داده و حمل می‌کنید. بدنه محصول نیز از جنس تیتانیوم بوده و در برابر ضربه، گرد و غبار، خش، اثر انگشت و لک مقاومت دارد. همچنین برای خرید قاب گوشی A22 5G می توانید از اینجا اقدام کنید.

فلش مموری Unix U277 مجهز به رابط سخت افزاری USB2.0 بوده و اطلاعات را با سرعتی مناسب منتقل می‌کند. سرعت خواندن اطلاعات از روی این محصول ۱۸ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات روی آن ۸ مگابایت بر ثانیه است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد فلش مموری Unix U277 استانداردهای FCC, CE, RoHS است. استاندارد FCC تضمین می‌کند که عملکرد این دستگاه موجب ایجاد تداخل در عملکرد سایر دستگاه‌های الکترونیکی نزدیک نشده و دستگاه مورد نظر نیز بر اثر انتشار امواج سایر سخت افزارها، دچار مشکل و اختلال نمی‌شود. استاندارهای CE و RoHS نیز در این فلش مموری، هرگونه مواد یا عناصر خطرناک برای سلامت انسان را نقض می‌کند.

این محصول را می‌توانید در ۳ ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت و دو رنگ نقره‌ای و مشکی تهیه کنید. خرید فلش مموری Unix U277 پیشنهاد موب خرید برای افرادی است که به کیفیت و زیبایی حافظه جانبی خود اهمیت می دهند.

Buy price Unix U277 USB2.0 خرید فلش مموری-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *