اخبار, تلفن همراه

نوکیا 9.2 پیور ویوو به صفحه با دوربین سلفی 48 مگاپیکسل مجهز می شود

نوکیا 9.2 پیور ویوو

نوکیا 9.2 پیور ویوو به صفحه با دوربین سلفی 48 مگاپیکسل مجهز می شود. به زودی گوشی جدید نوکیا 9.2 پیور ویوو HMD Global در نمایشگاه MWC 2020 معرفی و عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که این محصول اولین گوشی باشد که با یک دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی فوق قدرتمند به بازار بیاید. البته شرکت HMD Global و در کنار آن محصولات نوکیا همیشه در زمان عرضه کمی ضعیف تر از چیزی بوده که در مورد آن ها شایعه می شده است.

هفته گذشته مشخص شد که HMD Global برنامه هایی را برای پرچمدار نوکیا 9.1 PureView لغو کرده است. در عوض ، این شرکت روی نوکیا 9.2 PureView جدیدتر و قدرتمندتر در حال کار بوده که موضوع داستان امروز است.
نوکیا 9.2 پیور ویوو

به نظر می رسد که نوکیا 9.2 اولین محصولی باشد که با تکنولوژی ساخت و طراحی لبه های خمیده عرضه شود.

اخیراً در گفتگو با Nokiamob ، یک منبع معتبر برنامه های HMD Global را فاش کرد که پرچمدار بعدی نوکیا خود را با یک صفحه نمایش “بدون حاشیه” متناسب سازد. آنها گوشی نوکیا 9.2 را هدف قرار داده اند.

با این حال ،شرکت مستقر در فنلاند احتمالاً سعی خواهد کرد دستگاه پریمیوم خود را از مدلهای ارزانتر با نمایشگر سوراخ پانچ مشابه گلکسی S20 متمایز کند ، همانطور که برای نوکیا 9.1 PureView که اکنون لغو شده بود ، برنامه ریزی شده بود.


محصولات مرتبط:


ظاهراً این تغییر با دوربین سلفی به روز شده همراه است که می تواند با وضوح 32 مگاپیکسلی یا 48 مگاپیکسلی باشد. از طرف دیگر اندازه و چیدمان سنسورهای عقب همچنان یک رمز و راز است ، اگرچه در گزارش های قبلی برنامه هایی برای خنداندن فناوری دوربین لایت مورد استفاده در نوکیا 9 PureView وجود داشته است.

تکمیل بسته به نظر می رسد تراشه Snapdragon 865 با پشتیبانی از شبکه 5G ، شارژ بی سیم و احتمالاً نوعی فناوری شارژ سریع سیم کشی همراه باشد. متأسفانه هواداران جک هدفون 3.5 میلی متری ظاهراً بدشانس نیستند زیرا HMD قصد دارد دوباره از درگاه میراث پرش کند.

نوکیا 9.2 پیور ویوو

نوکیا 9.2 پیور ویوو برای تلاش برای افزایش فروش باید در زیر پرچمداران پریمیوم قیمتی داشته باشد. نکات اطلاعاتی امروز در مورد اعلامیه در مقطعی بعد از ژوئن ، شاید در ماه سپتامبر در IFA 2020.

در خبر دیگری مشخص شده که سری نوکیا 1.3 ، 5.2 و 8.2 نیز که محصولات ارزان قیمت و میان رده شرکت HMD GLOBAL هستند به زودی معرفی و عرضه خواهند شد. شاید نوکیا در سال 2020 بتواند جایگاه بهتری نسبت به سال های 2019 و 2018 کسب کند.

نظر شما در مورد گوشی های جدید نوکیا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *