اخبار, تلفن همراه

نوکیا 9 به دوربین 5 گانه مجهز خواهد شد

نوکیا 9

جدیدترین رندر گوشی نوکیا 9 در فضای مجازی منتشر شد. این رندر از مجهز شدن گوشی به دوربین 5 گانه خبر می دهد، دوربینی که تا به حال در هیچ گوشی هوشمند جدید، تا به حال به کار گرفته نشده است.

نوکیا 9

شرکت اچ ام دی گلوبال خود را برای رونمای از بهترین گوشی خود، نوکیا 9 آماده می کند. در این راستا رندرهای جدیدی از گوشی به دست آمده که نشان دهنده دوربین 5 گانه آن خواهد بود.

نکته بسیار جالب‌تر اینجاست که چند ساعت قبل از انتشار جدیدترین رندرهای نوکیا 9 توسط بنیامین گسکین (Benjamin Geskin)، تصویر گوشی در دنیای واقعی لو رفته بود. درون این عکس نیز در پنل پشتی، ماژول دوربین پنج گانه رویت می‌شد.

گسکین با استفاده از تصویر به دست آمده توانسته سمت دیگر گوشی را نیز به صورت رندر به تصویر بکشد. در این رندرها، حاشیه های گوشی به کمترین میزان ممکن تقلیل پیدا کرده و حاشیه‌های بالایی نمایشگر به لطف استفاده از یک بریدگی کم‌عرض، به میزان زیادی کم شده است. طبق عکس بالا و همچنین جدیدترین رندرهای نوکیا 9 می‌توان حدس زد پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود.

هر چند که قاب جلویی ایم گوشی از زیبایی خاصی بهره می برد، اما در پشت گوشی یک دوربین 5 گانه به کار برده شده که می تواند نشانگر شاهکار جدید در گوشی های هوشمند باشد. در پشت گوشی پنج سنسور، یک فلاش ال ای دی و یک حفره دیگر به چشم می‌خورد. نمی‌توان درباره دلیل قرار دادن هفتمین حفره اظهار نظر کرد، اما بعید به نظر می‌رسد بدون کاربرد باشد. وجود نام زایس در کنار این دوربین، تسلی خاطر کاربران علاقه‌مند به عکاسی خواهد بود.

نوکیا 9 و رندر دوربین 5گانه

چیزی که کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد، عدم وجود سنسور اثر انگشت در این گوشی و نبود آن حتی در رندر های نوکیا 9 است. از آنجایی که مطمئنیم عدم تجهیز چنین پرچمداری به سیستم امنیتی نام برده تقریبا محال است، بنابراین نتیجه میگیرم که اسکنر اثر انگشت گوشی نوکیا 9 در زیر صفحه نمایش آن به کار رفته باشد.

با این همه توصیف، باز هم از قطعیت نامگذاری این گوشی پرچمدار نوکیا، به نام نوکیا 9 اطلاع دقیق در دست نیست. به عقیده رولند کوآنت (Roland Quandt) یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان اخبار گوشی های هوشمند، نام پرچمدار آتی اچ ام دی گلوبال، نوکیا ای 1 پلاس (Nokia A1 Plus) خواهد بود، هرچند که این نام، بی ربط ترین نامی است که در سری های مختلف گوشی اچ ام دی گلوبال دیده ایم!

بنابراین می توان گفت که پرچمدار جدید نوکیا، نوکیا 9 خواهد بود ، که ویژگی‌های آن را می‌توان تجهیز به تراشه اسنپدراگون 845، داشتن حداقل 6 گیگابایت رم و ظرفیت داخلی 128 گیگابایت دانست. نظر شما در مورد عرضه چنین گوشی با دوربین 5 گانه حرفه ای در سال 2018 میلادی چست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *