اخبار, تلفن همراه

نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2 : کدام یک را باید خریداری کرد !؟

نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2 : کدام یک را باید خریداری کرد !؟

شما کدام را انتخاب می کنید؟ نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2

نوکیا 6.2 در حال دستیابی به یکی از بهترین ارزش های هوشمند 2019 است. شما در حال دریافت یک طراحی عالی ، صفحه نمایش زیبا و ویژگی های پیشرفته مانند دوربین های عقب سه گانه و NFC برای Google Pay هستید. عملکرد دوربین دور از بهترین مواردی است که می توانید بدست آورید ، اما با توجه به اینکه درخواست  برای گوشی نوکیا چقدر کم است ، نادیده گرفتن 6.2 به عنوان یک گوشی همه چیز تمام کار سختی است. نوکیا 7.2 به عنوان نسخه کمی ارتقا یافته 6.2 است. این پردازنده سریعتر ، حافظه داخلی بیشتر و دوربین اولیه بهتر دارد. اگر این به روزرسانی ها برای شما مهم هستند ،نوکیا 7.2 یک خرید عالی است. در غیر این صورت ، این گوشی تقریباً همان تلفن نوکیا 6.2 است  حتی دارای ابعاد و وزن یکسان است! با استفاده از نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 ، شما دو گوشی دارید که به راحتی می توانید با یکدیگر اشتباه بگیرید. آنها نمایشگر ، باتری ، تنظیم اولیه دوربین مشابهی را به اشتراک می گذارند و حتی طراحی تقریباً یکسان دارند. ما فکر می کنیم نوکیا 6.2 با توجه به تفاوت قیمت ، گزاره ارزش بهتری را ارائه می دهد ، اما اگر به روزرسانی های ارائه شده توسط نوکیا 7.2 به جدول را ارج می نهید ، باز هم ارزش دیدن را دارد. حال در زیر بررسی می کنیم که برای انتخاب: نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2

 

نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2 : چرا فکر می کنیم نوکیا 6.2 خرید بهتری است؟

نوکیا 6.2 یکی از جدیدترین تلفنهای هوشمند نوکیا برای جلب ارزش ایالات متحده است و ممکن است یکی از بهترین گوشی هایی باشد که در تمام سال دیده ایم. این ارتباط مشترک زیادی با نوکیا 7.2 دارد و بسیاری از همان ویژگی های عالی را با قیمت 100 دلار کمتر از خواهر و برادر گران قیمت نشان می دهد. یکی از اصلی ترین ویژگی های نوکیا 6.2 ، نمایشگر آن است. پنل 6.3 اینچی اندازه بسیار خوبی برای مصرف محتوا است و وضوح تصویر 2280×1080 بدین معنی است که می توانید تمام نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را با وضوح کامل HD تماشا کنید. پوشاندن صفحه نمایش توسط Gorilla Glass 3 است که از محافظت کافی در برابر خراش و لرزش محافظت می کند و دقیقاً مانند نوکیا 7.2 ، از محتوای HDR بومی پشتیبانی می کند و می تواند فیلمهای SDR را برای رنگ های پر جنب و جوش و پرتحرک تر به فیلمهای HDR تبدیل کند. در پشت ، نوکیا 6.2 مجهز به سیستم دوربین سه گانه است. در کنار دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، شما هم چنین از دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی و دوربین عمق 5 مگاپیکسلی بهره می برید که امکان عکسبرداری بهتر از پرتره را فراهم می کند. در حالی که این ها ازبهترین دوربین هایی نیستند که در گوشی های هوشمند پیدا می کنید ، کار را انجام می دهند و باید برای به اشتراک گذاشتن عکس های فوری خود در برنامه هایی مانند توییتر و اینستاگرام کاملاً مناسب باشند. هم چنین با نوکیا 6.2 دارای قدرت کافی از جمله پردازنده اسنپدراگون 636 ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستید که با استفاده از کارت microSD می توانید تا 512 گیگابایت گسترش دهید. در مورد باتری ، یک واحد 3500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که نوکیا قادر به دو روز استفاده با یک بار شارژ است. تمام این خوبی ها در یک طراحی براق ، متشکل از پشت شیشه ای و “قاب کامپوزیت پلیمری با تکنولوژی بالا” ارائه شده است. تنها چیزی که باید بدانید این است که نوکیا 6.2 به نظر می رسد مانند یک دستگاه بسیار گران قیمت است و احساس خوبی در دست دارد. به علاوه ، رنگ یخی که خوب به نظر می رسد. با بررسی نوکیا 7.2 ، همه موارد جالب در مورد نوکیا 6.2 در این جا  روشن می شود. این گوشی خیلی متفاوت نیست ، اما چندین نسخه اصلی را ارائه می دهد که ممکن است قیمت بالاتری را برای آن رقم بزند. نوکیا 7.2 دارای پردازنده ای سریع تر ، دو برابر فضای داخلی و دوربین سلفی بهتر (20 مگاپیکسلی در مقایسه با 8 مگاپیکسلی در نوکیا 6.2)دارد. هم چنین دوربین عقب برای عکس های با جزئیات بیشتر به یک تیرانداز اولیه 16MP ارتقا می یابد. خارج از آن تغییرات ، دقیقاً همان تلفن 6.2است.

 

Android One در هر دو تلفن می درخشد

مهم نیست که آیا نوکیا 6.2 یا 7.2 را خریداری می کنید ،به هر حال در حال تجربه واقعی نرم افزار فوق العاده ای هستید. در حال حاضر هر دو گوشی ساخت اندرویدی 9 پای را دارند و این بدان معنا نیست که هیچ آشفتگی ناخواسته یا چیزی برای ضربات رابط کاربر وجود ندارد. هر دو تلفن بخشی از برنامه Android One هستند ، به این معنی که آن ها برای دریافت به روزرسانی های نرم افزاری و تکه های امنیتی ماهانه برای دو سال آینده تضمین می شوند. این سطح از پشتیبانی پس از خرید در فضای اندرویدی بسیار دشوار است ، به خصوص هنگام صحبت از تلفن های موجود در این براکت های قیمت.

 

نوکیا 7.2 یا نوکیا 6.2 : به هیچ وجه اشتباه نکنید!

در پایان روز ، شما صادقانه نمی توانید با هر یک از تلفنها اشتباه کنید. خواه نوکیا 6.2 یا نوکیا 7.2 را خریداری کنید ، یک گوشی اندرویدی با کیفیت دریافت می کنید که باید بتواند برای سالهای آینده کاملاً به شما خدمت کند. بنابراین، اگر ما مجبور شدیم یکی از تلفن های دیگر را انتخاب کنیم ، تمایل به همراه داشتن نوکیا 6.2 خواهیم داشت. با توجه به نحوه اشتراک گذاری مشترک آن با نوکیا 7.2 ، فکر می کنیم برداشت و صرفه جویی 100 دلار در این روند منطقی است. مجدداً ، اگر فکر می کنید از دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر 7.2 و پردازنده سریع تر ، ارزش زیادی کسب کرده اید ، می توانید با اطمینان آن را خریداری کنید.

 

نوکیا 6.2

اگر می خواهید یک تلفن اندرویدی قابل اعتماد و بدون هزینه زیادی هزینه کنید ، Nokia 6.2 گزینه ی خوبی است. از طراحی شیشه ای قابل توجه ، صفحه نمایش واضح Full HD + و سه دوربین عقب برخوردار است. این مورد را به همراه یک بسته نرم افزاری عالی، عمر باتری عالی و NFC برای Google Pay اضافه کنید و باور کردن این که هزینه آن به همان اندازه مناسب است.

 

نوکیا 7.2

با خرید نوکیا 7.2پول بیشتری برای نمایش بهتر و پردازنده سریعتر پرداخت می کنید .چیزی را که با نوکیا 6.2 می بینید دوست دارید اما کمی هزینه بیشتری برای خرج کردن دارید؟ نوکیا 7.2 برای یک تجربه کلی بهتر ، چند نسخه به روز کرده است. در مقایسه با 6.2 ، 7.2 از پردازنده سریعتر ، دوربین عقب با وضوح بالاتر و فضای داخلی بیشتری بهره می برد. اگر این موارد مانند چیزهایی که به آنها علاقه دارید به نظر می رسد ، نوکیا 7.2 ارائه می دهد.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Nokia 7.2 را مشاهده و خریداری نمایید

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Nokia 6.2 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *