اخبار, تلفن همراه

نوکیا 2.2 ، میان رده ارزان قیمت نوکیا رونمایی شد

نوکیا 2.2

نوکیا 2.2 ارزان ترین گوشی میانرده نوکیا بر پایه اندروید وان امروز توسط HMD Global معرفی شد. این گوشی را می توان ارزان قیمت ترین گوشی اندرویدی فعلی نامید.

نوکیا 2.2

نوکیا 2.2 را می توان یکی از گوشی های اندرویدی ارزان قیمت نامید که با پشتیبانی چند ساله HMD روبرو است و آن طور که ادعا شده تا اندروید Q نیز توسط شرکت اچ ام دی پشتیبانی می شود. در ادامه مشخصات فنی این گوشی ارزان نوکیا را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی نوکیا 2.2

سایز پنل IPS دستگاه، 5.7 اینچ و وضوح آن +HD است. یک ناچ قطره‌ای هم روی نمایشگر دیده می‌شود که از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز، تک دوربین 13 مگاپیکسلی را داریم که با یک فلش LED همراه شده است. در گوشی نوکیا 2.2 خبری از حسگر اثر انگشت نیست؛ اما کاربران می‌توانند روی فیس آنلاک به عنوان یک قابلیت امنیتی بیومتریک حساب کنند.

قدرت پردازش این گوشی هوشمند از تراشه هلیو A22 مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و 2 یا 3 گیگ حافظه رم تامین می‌شود. فضای ذخیره‌سازی دستگاه هم 16 یا 32 گیگابایت و قابل افزایش با کارت microSD است. باتری نوکیا 2.2 که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود، ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

البته این گوشی ارزان قیمت بر پایه اندروید وان عرضه شده تا بتواند برنامه های مهم را با پردازنده سری پایین خود اجرا کند. این گوشی می توان تا اندروید Q را نیز دریافت کند اما باید ببینیم که آیا توانایی اجرا برنامه ها را روی آپدیت بعدی سیستم عامل اندروید خواهد داشت یا خیر.همین موضوع، می‌تواند عامل برتری آن نسبت به گوشی های رده ابتدایی سایر برندها باشد که اغلب، از پشتیبانی نرم افزاری بی‌بهره هستند. در کناره سمت چپ دستگاه، یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت هم تعبیه شده است.

بر این اساس گوشی نوکیا 2.2 با تنها 100 دلار قیمت، یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های اندروید فعلی موجود در بازار خواهد بود، این گوشی از ماه آینده وارد بازار جهانی می شود و آن دسته از افرادی که دوست دارند گوشی های اندروید با قیمت پایین خریداری کنند می توانند این دستگاه را از جمله اهداف خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *