اخبار, تلفن همراه

نوبیا رد مجیک 2 ، قدرتمندترین گوشی گیمینگ حال حاضر دنیا با 10 گیگابایت رم معرفی شد

قدرتمندترین گوشی گیمینگ - نوبیا رد مجیک 2

یکی از قدرتمند ترین گوشی های گیمینگ دنیا، نوبیا رد مجیک 2 ، دومین سری گوشی گیمینگ شرکت نوبیا، معرفی شد. در این مطلب به ویژگی ها، طراحی و مشخصات فنی این گوشی جدید می پردازیم.

قدرتمندترین گوشی گیمینگ - نوبیا رد مجیک 2

نوبیا رد مجیک ، 6 ماه پیش رونمایی شد و پس از آن امروز شرکت نوبیا، گوشی گیمینگ قدرتمند جدید خود به نام نوبیا رد مجیک 2 را رونمایی کرد. نوبیا رد مجیک 2 در مقایسه با مدل قبلی، در زمینه‌های زیادی ارتقا پیدا کرده و دستگاهی به مراتب قدرتمندتر محسوب می‌شود.

طراحی و مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 2

این گوشی قدرتمند به یک پردازنده 2.8 گیگاهرتزی به نام اسنپدراگون 845 مجهز شده است. مدل قبلی این گوشی نیز از قدرتمندترین تراشه سال 2017 یعنی اسنپدراگون 835 بهره می برد. ویژگی منحصربه‌فرد نوبیا رد مجیک 2 مجهز شدن به 10 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X است. در حال حاضر، تعداد انگشت شماری گوشی هوشمند با این میزان حافظه وجود دارند. نوبیا رد مجیک 2 به 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 مجهز شده است.

رد مجیک 2 به یک سیستم خنک کننده دوبل مجهز شده تا بتواند خنک کنندگی مناسبی را در این گوشی برای پردازش های سنگین انجام دهد. این سیستم سبب می‌شود دمای پردازنده به 13.2 درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرده و عملکرد آن نزدیک به 70 درصد افزایش پیدا کند! نوبیا رد مجیک 2 از طرفی دیگر دارای سیستم صدای فراگیر DTS 7.1، صدای استریوی سه بعدی، سیستم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، DTSX Ultra و یک آمپلی فایر SmartPA است که می تواند به صورت یک سیستم صوتی خانگی نیز به کار رود! یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدترین گوشی مخصوص بازی نوبیا، امکان تشخیص آنی صحنه‌های بازی‌ است.

قدرتمندترین گوشی گیمینگ - نوبیا رد مجیک 2

در این گوشی ، سیستم عامل رد مجیک، نسخه ارتقائ یافته اندروید 9 پای به کار گرفته شده و یک حالت GameBoost برای افزایش عملکرد سخت افزاری دستگاه حین بازی کردن وجود داشته و می‌توان آن را با لمس دکمه‌ای اختصاصی فعال کرد. نورهای RGB مجددا در این گوشی وجود دارند تا جذابیت را برای کاربران، در حین بازی و یا گوشی دادن به موسیقی بیشتر کند. از نظر ظاهری و بصری این گوشی چیزی کم ندارد.

البته باید به این نکته توجه داشت که از سایر مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 2 اطلاعاتی در دسترس نیست . به طور مثال اندازه صفحه نمایش، رزولوشن، دوربین و باتری این گوشی هنوز به صورت دقیق و جزیی بررسی نشده اند.. همانند اولین مدل، گوشی جدید نیز پیش از تبدیل شدن به محصولی تجاری، توسط کاربران حمایت شد. سقف در نظر گرفته شده برای نهایی شدن پروژه حدود 150 هزار دلار بود، اما استقبال شدید از این گوشی سبب شد نزدیک به یک ماه مانده به تاریخ ارزیابی میزان موفقیت طرح، نزدیک به دویست درصد بیشتر از حد انتظار بر روی این گوشی سرمایه‌گذاری شود. برای پشتیبانان پروژه، قیمت هر گوشی 560 دلار بود، اما قیمت برای خریداران آن بعد از عرضه به بازار را می توان نزدیک به 700 الی 1000 دلار تخمین زد، که در نوع خود قیمت بسیار زیادی محسوب خواهد شد.

اگر شما هم از دوست داران و علاقمندان به گوشی های گیمینگ هستید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *