اخبار, تلفن همراه

نسخه 6 گیگابایت رم شیائومی رد می نوت 7 پرو امروز عرضه می شود

رد می نوت 7 پرو

شیائومی رد می نوت 7 پرو یکی از بهترین گوشی های میان رده حال حاضر دنیا است. این گوشی پس از فروش 4 میلیون نسخه ای در چین و هند، امروز به صورت رسمی نسخه 6 گیگابایت رم خود را نیز عرضه خواهد کرد.

رد می نوت 7 پرو

شیائومی رد می نوت 7 پرو یکی از بهترین میان رده های بازار است که از سخت افزار استثنایی و قیمت عالی بهره می برد. پردازنده اصلی این گوشی اسنپدراگون 675 است که یک پردازنده گرافیکی آدرنو 612 آن را همراهی می کند. رد می نوت 7 پرو در نسخه های رم 4 گیگابایت و 6 گیگابایتی عرضه می شود که هر نسخه دارای حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی است. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع IPS ال سی دی مجهز شده و همچنین دوربین اصلی آن متشکل از یک لنز 48 مگاپیکسلی ، لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بوده و همچنین لنز 13 مگاپیکسلی روی دوربین سلفی سوار شده است. باتری ردمی نوت 7 پرو ، 4000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع است.

نسخه های 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت 202 دلار و همچنین نسخه 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن نیز با قیمت 245 دلار عرضه می شود.

نسخه 4 گیگابایت رم این گوشی در اسفندماه 97 عرضه شد، اما هنوز نسخه 6 گیگابایت رم آن به صورت رسمی وارد بازار جهانی نشده بود. امروز شیائومی به صورت رسمی در حساب توییتری خود از عرضه این نسخه رد می نوت 7 پرو در تاریخ 21 فروردین ماه خبر داد. در حال حاضر می توان گوشی را از طریق وبسایت رسمی شیائومی و همچنین FlipKart خریداری کرد. هفته آینده نیز عرضه این گوشی به خرده فروشی ها و مارکت های بین المللی خواهد رسید.

نسخه 4 گیگابایت رم این گوشی فوق العاده است. عملکرد داخلی، مشخصات فنی، طراحی ظاهری و از همه مهمتر کیفیت صفحه نمایش آن ، نشان دهنده یک گوشی کاملا قدرتمند است. این که شیائومی چنین گوشی با چنین دوربین و این قیمت روانه بازار کرده، جای تعجب ندارد، چرا که اکثر دوست داران شیائومی می دانند که گوشی های این شرکت با سخت افزار عالی و قیمت کمتر از سایر رقبا عرضه می شوند. البته دلیل عرضه نسخه 6 گیگابایت رم آن نیز، همین کم بودن میزان رم و عدم تطبیق آن با سایر سخت افزار داخلی بود، که با عرضه این نسخه ، نقص های موجود نیز برطرف شده است. رابط کاربری گوشی رد می نوت 7 نیز MIUI 10 است که آخرین نسخه UX عرضه شده شیائومی برای گوشی های جدید محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *