اخبار, تلفن همراه

نسخه 12 گیگابایت رم گلکسی اس 10 پلاس سرامیکی خواهد بود

گلکسی اس 10 پلاس

نسخه 12 گیگابایت رم گلکسی اس 10 پلاس ، جدیدترین و گران قیمت ترین نسخه گوشی پرچمدار گلکسی اس 10، با بدنه ای سرامیکی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه سایر مشخصات این گوشی پرچمدار را بررسی می کنیم.

گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 پلاس یکی از گران قیمت ترین و مجهز ترین گوشی های سامسونگ خواهد بود. این شرکت اولین گوشی با رم 12 گیگابایتی خود را در مدل بدنه سرامیکی عرضه خواهد کرد . از سوی دیگر دومین گوشی دنیا با رم 12 گیگابایتی احتمالا گلکسی 10 پلاس خواهد بود. در این گوشی همچنین می توان به استفاده از نسل پنجم شبکه های اینترنت ، 5G اشاره کرد، حافظه 1 ترابایتی موجود روی آن را نباید به هیچ عنوان فراموش کرد.  چند ماه پیش گزارشی منتشر شد که از احتمال عرضه نسخه سرامیکی گلکسی اس 10 پلاس خبر خبر می‌داد. این نسخه ظاهرا همان نسخه‌ی 5G این خانواده است که گلکسی اس 10 ایکس نام خواهد گرفت. حال٬ آخرین گزارش نشان می‌دهد که این اطلاعات مربوط به گلکسی اس 10 پلاس است و از یک رم غول پیکر بهره‌مند خواهد بود.

گلکسی اس 10 پلاس سرامیکی

نسخه سرامیکی گلکسی اس 10 پلاس دارای شماره مدل SM-G975FC است و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. یک افشاگر مشهور توییتری به نام Ice Universe نیز روز گذشته در توییتی از عرضه گوشی گلکسی اس 10 پلاس با ظرفیت رم 12 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 1 ترابایتی و قاب پشتی سرامیکی خبر داده بود.

در ادامه به این موضوع اشاره شده که بدنه سرامیکی علاوه بر این که می تواند مقاوت گوشی پرچمدار سامسونگ را تا چند برابر افزایش دهد، بلکه موجب می شود که خط و خش روی گوشی به شدت کاهش پیدا کرده و کاربران در مورد این مساله با خیال راحت تری از گوشی خود استفاده کنند. ما معتقدیم که این گوشی از مقاومتی بیشتر از گوشی‌های شیشه‌ای برخوردار خواهد بود. با این حال٬ چنین قابلیتی٬ به وزن کلی گوشی می‌افزاید. به مقاومت خوب این گوشی٬ باید زیبایی ظاهری بهتر نسبت به گوشی‌های شیشه‌ای را نیز باید اضافه کرد که یک امتیاز مثبت برای گوشی جدید سامسونگ محسوب می‌شود.

12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ی داخلی در یک گوشی هوشمند بسیار جذاب به نظر می‌رسد. ما معتقدیم که نسخه سرامیکی گلکسی اس 10 پلاس احتمالا به صورت محدودی در کره و چین عرضه شود. بنابراین قیمت آن نیز بیشتر از نسخه‌ی معمولی این گوشی خواهد بود. همچنین بایدگفت که این گوشی یکی از اولین موبایل های هوشمند دنیا است که به سیستم شبکه اینترنت نسل 5 مجهز خواهد شد. گوشی های مجهز به نسل 5 اینترنت سامسونگ تنها در ابتدا در دو کشور امریکا و کره جنوبی عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *