اخبار, تلفن همراه

نسخه جهانی گوشی اوپو رینو 3 با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی عرضه می شود

گوشی اوپو رینو 3

رینو 3 و رینو 3 پرو در ماه دسامبر سال 2019 به عنوان تلفن های هوشمند 5G مناسب با بودجه در چین رسمی شده بودند. در اوایل این ماه ، نسخه جهانی 4G اوپو رینو 3 پرو در هند معرفی شد. این گوشی به عنوان اولین تلفن جهان با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی وارد بازار شده است و همچنین اولین بار از پردازنده Helio P95 SoC بهره می برد. در گزارشی تازه در 91mobiles آمده است که این شرکت در تلاش است تا رینو 3 را در بازارهای بین المللی معرفی کند. این نشریه با استناد به اطلاعات دریافت شده از Ishan Agarwal ، افشاگر مشهور ، ادعا کرده است که نوع جهانی رینو 3 توسط چیپست Helio P90 ساخته خواهد شد.

مشخصات فنی اوپو رینو 3 نسخه جهانی

گوشی جدید اوپو

به نظر می رسد که نسخه جهانی رینو 3 شبیه به نسخه چینی خواهد بود. از این رو انتظار می رود که این اسمارت فون با یک پانچ سوراخ در صفحه نمایش خود عرضه شود. این راهنما فاش کرد که این دوربین از نوع مجهز به عکس سلفی 44 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نوع چینی دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. انتظار می رود این گوشی از نمایشگری 6.4 اینچی برخوردار باشد که وضوح کامل HD + را به همراه اسکنر  اثر انگشت درون صفحه نمایش ارائه می دهد. رینو 3 برای چین دارای صفحه نمایش ناچ قطره ای خواهد بود.

رینو 3 دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی در تنظیم دوربین چهارگانه است. نشت جدید نشان می دهد که نسخه جهانی آن دارای یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی ، یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی ، یک تیرانداز 8 مگاپیکسلی ultrawide و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مونو خواهد بود. دوربین های چهارگانه از فیلمبرداری 4K و بزرگنمایی ترکیبی پشتیبانی می کنند.

گوشی اوپو رینو 3

تراشه Dimension 1000L 5G رینو 3 را قدرت می دهد. همانطور که در بالا گفته شد ، آن را با نسخه هلیو P90 در نسخه جهانی خواهیم دید. SoC با 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود. این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. با یک باتری 4،025mAh بسته بندی می شود و صحبتی از شارژر آن نشده ، هر چند که همه می دانیم شارژر های 65 وات جدید اوپو به زودی به تمامی گوشی های این شرکت خواهند رسید.

گوشی اوپو رینو 3

نسخه جهانی Reno 3 در AndroidOS مبتنی بر ColorOS 7 در حال اجرا خواهد بود و در رنگ هایی مانند Sky White ، Midnight Black و Aurora Blue عرضه خواهد شد. هیچ کلمه ای در مورد قیمت گذاری آن وجود ندارد و احتمال دارد که قیمتی معادل 280 دلار روی این محصول گذاشته شود.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *