تلفن همراه

نسخه جدید اندروید، اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس عرضه شد

نوکیا 7 پلاس ، اندروید 9 پای

جدیدترین نسخه اندروید ، اندروید 9 پای برای گوشی میانرده نوکیا، نوکیا 7 پلاس عرضه شد. این حرکت نشان دهنده پیشرو بودن نوکیا در عرضه نسخه های جدید اندروید برای گوشی های خود است. شرکت اچ ام دی گلوبال برای فروش بیشتر محصولات خود، آپدیت سریع گوشی های میان رده و بالارده را مد نظر قرار داده است.

شرکت اچ ام دی گلوبال قول داده بود که اولین گوشی آپدیت شده به نسخه جدید خود را به زودی معرفی کند. و قرار بر این بود که نوکیا 7 پلاس انتهای ماه سپتامبر، آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای را دریافت کند. اکنون که به بیست و هشتمین روز این ماه رسید‌ه‌ایم، وعده شرکت تبدیل به حقیقت شده و انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس آغاز شده است.

یگی دیگر از مزایای نسخه های جدید عرضه شده اندروید بر روی گوشی های نوکیا در این است که همانند گوشی های پیکسل و نکسوس گوگل، این گوشی ها نیز از سیستم عامل خام اندروید بهره می برند و این عمل باعث می شود تا کاربر تجربه ای جالب تر از سیستم عامل اندروید داشته باشد.بنابراین تجربه استفاده از اندروید 9 پای در نوکیا 7 پلاس همانند زمان استفاده از گوشی های سری پیکسل خود گوگل خواهد بود. به عنوان برخی از قابلیت‌های سیستم عامل جدید می‌توان به وجود داشبورد تندرستی دیجیتال (Digital Wellbeing Dashboard)، باتری انطباق‌پذیر (Adaptive Battery) و روشنایی نمایشگر انطباق‌پذیر (Adaptive Brightness) اشاره کرد.

در نسخه جدید اندروید 9 پای عرضه شده برای نوکیا 7 پلاس دکمه‌های ناوبری سه گانه همیشگی، جای خود را به ژست‌های حرکتی جدید داد‌ه‌اند. انتشار آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس هم‌اکنون آغاز شده و انتظار داریم تا چند روز آینده، کاربران گوشی در سراسر دنیا، قادر به دریافت این‌ به‌روزرسانی 1400 مگابایتی شوند. برای دریافت این نسخه اندروید به صورت اتوماتیک اعلان آن روی گوشی شما به صورت خودکار ارسال می شود، در صورت عدم دریافت پیام آپدیت، به قسمت تنظیمات، بخش آپدیت رفته و گوشی خود را به جدیدترین نسخه اندروید آپدیت نمایید.

نوکیا 7 پلاس ، اندروید 9 پای نوکیا 7 پلاس ، اندروید 9 پای

مشخصات نوکیا 7 پلاس، گوشی میان رده اندرویدی شرکت اچ ام دی گلوبال : صفحه نمایش ۶.۰ اینچ – %۷۷.۲ نسبت انداره صفحه‌نمایش به بدنه ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دو سیم کارت نانو هایبرید ، دوربین ۱۲+۱۳ مگاپیکسل ، ابعاد 8 × 75.6 × 158.4 میلی‌متر ، شبکه 4G و قیمت کنونی این گوشی در بازار موبایل حدود 4 میلیون تومان است. این گوشی یکی از میان رده های استثنایی نوکیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *