تلفن همراه

نخستین تصاویر رندر آیفون ایکس آی مکس (iphone XI max) منتشر شد

آیفون ایکس آی مکس

نهایتا طرح گوشی جدید آیفون ایکس آی مکس در رندر این گوشی به نمایش در آمد. رندر گوشی آیفون ایکس آی مکس نشان دهنده مشخصات کامل طراحی بده و جایگیری دوربین روی آن است.

آیفون ایکس آی مکس

در دو روز گذشته رندر گوشی آیفون جدید در فضای مجازی دست به دست می گردد، در این تصاویر و ویدیوی سه بعدی منتشر شده شبیه ترین شکل ممکن به طراحی گوشی آیفون 2019 را می بینیم. هرچند هنوز هم به صورت قطعی مشخص نیست اما به نظر می رسد طرح نهایی گوشی پرچمدار اپل که تا 4 ماه دیگر رونمایی می شود، همین رندرها باشد.

مشخصات طراحی بدنه آیفون ایکس آی مکس

آیفون پس از عرضه گوشی آیفون 7 پلاس گوشی های پرچمدار خود را با دوربین دوگانه عرضه می کرد، امسال آیفون ایکس آی مکس احتمالا از یک دوربین سه گانه بهره مند خواهد شد. دوربینی که حتی در رندرهای جدید هم چینش نامانوس و بسیار عجیبی دارد و حتی آن طور که در ویدیوهای مشخص شده، دارای برامدگی لنز است.

بر اساس روندی که سال 2019 سازندگان گوشی های هوشمند پیش گرفته اند، آیفون ایکس آی مکس نیز با دوربین سه گانه وارد بازار می شود، و سومین لنز مورد استفاده روی این گوشی نیز یک لنز اولترا واید خواهد بود که به دو لنز دیگر در عکاسی پرتره و صحنه کمک خواهد کرد. اما رزولوشن آن 12 مگاپیکسل پیشنهاد شده است.

آیفون ایکس آی مکس

در کنار آن، یک سنسور رنگی عادی و یک سنسور تله فوتو قرار خواهد داشت. رزولوشن آن‌ها همچنان 12 مگاپیکسل باقی خواهد ماند. با وجود پیشرفت‌های فراوان شرکت‌های رقیب همچون هواوی در زمینه افزایش توانایی دوربین در زمینه بزرگنمایی، پیشرفتی در سنسور تله فوتو آیفون ایکس آی مکس گزارش نشده و حداکثر بزرگنمایی اپتیکال آن 2 برابر خواهد بود.

سایر مشخصات آیفون ایکس آی مکس

از نظر طراحی ظاهری نیز پنل مشخص شده روی آیفون ایکس آی در طرح ها متفاوت از چیزی است که تصور می کردیم. دوربین هایی که به صورت ماژول وار در کنار یکدیگر قرارداده شده اند توسط یک کاور شیشه ای پوشانده شده اند. که با نسخه گوشی ، رنگ این کاور نیز تغییر می کند.

بر اساس شایعاتی که پیش از این نیز شنیده بودیم و بررسی کردیم، صفحه نمایش بزرگترین نسخه آیفون 2019، 6.5 اینچی است. هر چند که شکاف بالای صفحه نمایش زیاد جالب طراحی نشده است اما به طور کلی طراحی صفحه نمایش گوشی به صورتی است که بتواند بیشترین نسبت گوشی را به بدنه داشته باشد.

البته در نسخه جدید آیفون 2019 می توان بهترین پیشرفت را، بهبود فیس آیدی دانست که در نسخه های آیفون XS و آیفون X به شدت افت کارایی و عدم امنیت داشتند.

از جمله دیگر تغییرات به وجود آمده روی آیفون 2019 نسبت به سال گذشته، تغییر دکمه های فیزیکی موجود دستگاه است.می‌توان از کلید پاور به منظور فراخوانی دستیار مجازی سیری نیز استفاده کرد. کلید قطع صدا نیز با تغییر رو به رو شده و جای خود را به قطعه‌ای دایره‌ای داده است که می‌تواند به صورت عمودی، همچون یک اسلاید روی فریم حرکت کند.

از نظر سخت افزاری و مشخصات فنی گوشی، مجهز شدن به تراشه اپل A13 و قدرت گرفتن از سیستم عامل آی او اس 13 به صورت پیش‌فرض، را می توان بیان کرد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی که با در نظر گرفتن شایعه بالا بودن ظرفیت باتری آن‌ها باورپذیر می‌شود. پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم معکوس است، چیزی که در سال جاری، مجهز شدن گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به آن سر و صدای زیادی به پا کرد. به لطف این ویژگی می‌توان اپل واچ یا هر گجت پوشیدنی پشتیبانی‌کننده از قابلیت شارژ وایرلس را با استفاده از گوشی هوشمند خود شارژ کرد.

قیمت گوشی آیفون ایکس آی مکس در سال 2019، چیزی نزدیک به 1900 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *