اخبار, تلفن همراه

نام پرچمدار جدید ال جی V50 خواهد بود

نام پرچمدار جدید ال جی V50 خواهد بود

طبق روال هر ساله ال جی ، این شرکت یک نسخه هوشمند از پرچمدار خود به نام ThinQ به بازار عرضه میکند. به نظر می رسد پرچمدار جدید این شرکت ، ال جی V50 ThinQ باشد که دارای اینترنت 5G نیز هست.

ال جی V50 ThinQ

شرکت ال جی که در نمایشگاه CES 2019 اکثر جوایز را درو کرد، در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونای نیز قوی تر و با محصولات جدیدتر وارد صحنه می شود. اولین گوشی هوشمند 5G دنیا به احتمال قوی ساخت ال جی خواهد بود و تا کمتر از 20 روز دیگر در این رویداد معرفی می شود. از طرفی به نظر می رسد که اسم این گوشی نیز همچون سری های هوشمند ال جی ، ال جی V50 ThinQ باشد.

ال جی وی 50 تینکیو با برچسب قیمتی بین 1.3 میلیون وون تا 1.5 میلیون وون کره (1165 تا 1354 دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد. البته این قیمت مربوط به بازار کره است و شاید در دیگر کشورها، این قیمت کمی بالاتر هم باشد.

البته سری  G ال جی نیز که پرچمدار اصلی و همیشگی این گوشی بود، در نسخه 8 ThinQ کار خود را به پایان می رساند و پس از آن شاهد نسخه های سری G نخواهیم بود . بنابراین انتظار داریم که سری جدید V50 ThinQ پرچمدار بلامنازع ال جی در سال 2019 نیز باشد. این گوشی دارای مشخصات فنی و طراحی ظاهری فوق العاده ای نیز هست که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی و طراحی ظاهری ال جی V50 ThinQ

هر آن چیزی که در مورد این غول هوشمند در دست داریم تراشنه اسنپدراگون 855 در قلب گوشی است که وظیفه انجام پروسه های سنگین و هوشمند آن را بر عهده دارد. همچنین این گوشی به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد شد. از طرفی به نظر می رسد که گوشی به رم 8 یا 10 گیگابایتی نیز مجهز شود. هر چند که خیلی ها بر این باورند که نسخه 12 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه آن نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفتت

از نظر طراحی، این کمپانی پیشتر تایید کرده که گوشی ال جی V50 ThinQ را با شکل و شمایلی منحصر به فرد عرضه خواهد کرد. البته از آنجایی که این گوشی یکی از اعضای خانواده گوشی‌های V ال جی است، این گوشی می‌تواند شباهت‌های ظاهری زیادی را با گوشی ال جی وی 40 عرضه شده در سال 2018 داشته باشد.

از نظر قیمت می توان گفت که امسال باید شاهد قیمت های نجومی از پرچمداران گوشی های هوشمند دنیا باشیم. همانطور که در خبرها قبلی نیز بررسی شد، قیمت گوشی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به 1600دلار نیز می رسد، بنابراین باید انتظار داشت که قیمت گوشی پرچمدار جدید ال جی نیز دست کمی از سایر رقبا نداشته باشد. این گوشی با قیمتی نزدیک به 1420 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *