اخبار

می میکس آلفا برگ برنده شیائومی در سال 2019 !

می میکس آلفا برگ برنده شیائومی در سال 2019 !

شیائومی می میکس آلفا اولین گوشی دنیا با صفحه نمایش توسعه یافته

می میکس آلفا پرچم دار شیائومی در سال 2019 می باشد که تا زمان عرضه خود، هیچگونه برندی نتوانسته با آن رقابت کند! این اسمارت فون که Concept Smart Phone نام گرفته، جزو اولین گوشی های بر پایه مفهمومی می باشد. صفحه نمایش این گوشی در تمامی قسمت ها (پشت گوشی، جلو گوشی، لبه ها) ادامه یافته تا شما را با تجربه ای جدید از کار با تلفن همراه کسب کنید. Xiaomi Mi Mix Alpha به لطف دوربین 108مگا پیکسلی، توانایی در ثبت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت دارد. این گوشی نیاز به دوربین سلفی ندارد،؛ به لطف نمایشگر توسعه یافته (به اصطلاح Surround ) به راحتی می توان گوشی را برگرداند تا از دوربین های اصلی به عنوان سلفی استفاده شود. البته این دوربین ها در نوار عمودی قرار گرفته آمد که باعث شده نمایشگر در پنل پشتی اندازه ی کوچکتری داشته باشد.

"<yoastmark

شیائومی می میکس آلفا با نسبت نمایشگر به بدنه 180درصد!!

شیائومی Mi Mix Alpha را می توان از تلاش های این شرکت در راستای توسعه ی گوشی تاشو دانست. نمایشگر این گوشی تا حد زیادی دور تا دور بدنه را پوشانده است. طبق اعلام این کمپانی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۱۸۰٫۶درصد است و بخش های از این گوشی که توسط نمایشگر پوشانده نشده مانند بخش فوقانی و پایینی از تیتانیوم با کیفیت ساخته شده اند که وزن کمتری نسبت به فولاد ضد زنگ دارد. *قیمت گوشی Mi Mix Alpha
کاملا طبیعی است که چنین گوشی نو آورانه ای قیمت ارزانی نخواهد داشت وبرای خرید آن باید ۲۸۱۰دلار بپردازید، که این یعنی حتی از گلکسی فولد سامسونگ هم گران تر است. به غیر از قطعات مختلف ، ساخت این گوشی اصلا کار ساده ای نیست و کارخانه سازنده باید فرآیندهای بسیار پیچیده ای را پشت سر بگذارد.

چند نکته ی جدید دیگر در مورد شیائومی می میکس آلفا

دکمه های فیزیکی در تلفن های هوشمند و نحوه ی جای‌گذاری یا حذف تدریجی آنها موردی است که در گجت های این چنینی مورد توجه کاربران قرار می گیرد.
در می میکس آلفا غیر از دکمه ی پاور در قسمت بالایی این تلفن همراه از هیچ دکمه ی فیزیکی دیگری استفاده نشده است.

بهره گیری از باتری 4050 میلی آمپری

باتوجه به جنس نمایشگر این تلفن هوشمند یکی از نکاتی که مورد توجه کارشناسان وحتی افشاگران تلفن های هوشمند قرار گرفته است، میزان مصرف انرژی این تلفن هوشمند است. آنطور که در مراسم رونمایی از می میکس آلفا اعلام شده، این گجت دارای باتری 4050 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده از شارژر 40واتی میتواند سریع شارژ شود.

استفاده از حسگر های فشاری به جای دکمه

شیائومی از حسگرها ی فشاری در کناره های دستگاه برای انجام کارهایی نظیر بالا و پایین کردن ولوم صدا استفاده کرده است. البته شیائومی می گوید در می میکس آلفا از هوش مصنوعی ویژه وحسگر های مخصوص بهره برده است تا امکان لمس ناخواسته ی کناره هاغیر ممکن شود.
گفته میشود این تلفن هوشمند یک دستگاه مفهومی است و هنوز برنامه ی دقیقی برای ورود آن به بازار اعلام نشده است.
شیائومی کم کم جای خود را در میان ابر سازندگان تلفن های هوشمند باز میکند. برآورد قیمت این تلفن هوشمند از سوی کارشناسان صنعت تلفن های هوشمند حدود 2800دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *