تلفن همراه

میزان باتری گلکسی اس 10 و گلکسی فولد سامسونگ مشخص شد

باتری گلکسی اس 10

میزان باتری گلکسی اس 10 و گلکسی فولد سامسونگ، گوشی های پرچمدار و تاشو این شرکت مشخص شد. به نظر می رسد هر دو گوشی نهایتا تا نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شوند.

میزان باتری مشخص شده برای گلکسی اس 10 ، تنها معطوف به نسخه 5G این محصول است. همچنین باتری گوشی منعطف سامسونگ نیز مربوط به نسخه ای است که خبرهای آن طی روز های اخیر ، مخصوصا در نمایشگاه CES 2019 منتشر شده است.

باتری گلکسی اس 10 و گلکسی فولد سامسونگ

به تازگی جزییات جدید از گلکسی اس 10 لایت منتشر شد، از سوی دیگر خبرهایی از شرکت کره ای می رسد که نشان دهنده عرضه یکی از نسخه های گلکسی اس 10 با تکنولوژی 5G است. این گوشی همانند گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite)، گلکسی اس 10 (Galaxy S10) و گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10 Plus) در زمینه پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل پنجم، تفاوت دارد.

سه مدل سال گذشته سامسونگ گلکسی S9 ، به سه باتری 3100، 3500 و 4000 میلی آمپری مجهز بودند، حال به نظر می رسد که گلکسی اس 10 5G به باتری فوق قدرتمند 5000 میلی آمپری مجهز خواهد شد. اینطور که پیداست، این باتری با شماره‌های مختلف برای دستگاه‌هایی با بودجه‌های متفاوت همانند گلکسی ام 20 (Galaxy M20) مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعتقاد بر این است که ظرفیت باتری گلکسی ام 20 هم 5000 میلی‌آمپر خواهد بود.

از طرف دیگر، گوشی منعطف سامسونگ نیز به دلیل دارا بودن صفحه نمایش فوق بزرگ و نمایشگر OLED باید با یک باتری قوی پشتیبانی شود، از آن جایی که این دستگاه انعطاف پذیر بوده و می‌تواند تا حدودی به دو نیمه تقسیم شود، هر قسمت دستگاه دارای باتری جداگانه‌ای بوده که به صورت تلفیقی می‌تواند قدرت 6000 میلی‌آمپر ارائه دهد و بسیاری از کارشناسان با این نظر موافق هستند. دو باتری 3100 میلی‌آمپری دستگاه انعطاف پذیر سامسونگ با شماره‌های EB-BF900 ABA و EB-BF901ABA می‌توانند در مجموع قدرت 6200 میلی‌آمپر را برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به ارمغان آورند.

تا کنون هنوز شبکه های مخابراتی محدودی توانسه اند سیستم اینترنت 5G را راه اندازی کنند، از این شبکه های می توان به ورایزن و یا At&t در کشور امریکا اشاره کرد، بنا براین نسخه 5G گوشی گلکسی اس 10 به بعضی کشور ها آن هم به صورت کاملا محدود خواهد رسید. به نظر می‌رسد مشتریان ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی تنها افرادی باشند که از این دستگاه و ظرفیت باتری بالای آن استفاده می‌کنند، دلیل این موضوع را هم می‌توان عدم پشتیبانی سایر کشورها از شبکه 5G عنوان کرد. شرکت سامسونگ قصد دارد اسمارت فون انعطاف پذیر خود را در سطح جهان عرضه کند، اما قطعا قیمت بالایی خواهد داشت.

اگر شما هم از طرفداران گوشی های سامسونگ هستید، باید تا فصل بهار منتظر بمانید و شاهد عرضه گوشی های گلکسی اس 10 و گلکسی فولد سامسونگ باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *