اخبار, تلفن همراه

میان رده جدید هواوی انجوی 9 اس به زودی رونمایی می شود

انجوی 9 اس

میان رده جدید هواوی، انجوی 9 اس به زودی رونمایی می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ و دوربین سه گانه حرفه ای است. در ادامه مشخصات فنی و طراحی ظاهری گوشی را بررسی خواهیم کرد.

انجوی 9 اس

هواوی انجوی 9 اس ، دارای یک صفحه نمایش 6.21 اینچی است. این گوشی از یک دوربین سه گانه حرفه ای نیز استفاده می کند که به نظر یکی از دوربین های عالی و بی نقص گوشی های میان رده هواوی به شمار می رود.

همینطور از تصاویر به دست آمده این گوشی اطلاعاتی نیز مشخص است. روی صفحه نمایش آن یک ناچ قطره ای به همراه دوربین سلفی قرار گرفته است. این دستگاه دارای یک نمایشگر با ناچ قطره ای و حاشیه کم اطراف خواهد بود. گوشی جدید هواوی در قسمت ناچ دارای سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است، همچنین صفحه نمایش این دستگاه با وضوح 1080×2340 پیکسل خواهد بود.

دوربین سه‌گانه گوشی انجوی 9 اس با سنسورهای 24 + 16 + 2 مگاپیکسل به صورت عمودی تعبیه شده و عبارت AI Camera هم در زیر آن نقش بسته است؛ سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز واید بوده و سنسور 2 مگاپیکسل هم برای سنجش عمق مورد استفاده قرار خواهد گرفت، همچنین یک حسگر اثر انگشت هم در بخش عقب قرار دارد.

از نظر مشخصات داخلی این گوشی و اطلاعات سخت افزاری آن می توان به پردازنده کایرین 710، جدیدترین پردازنده گوشی های میان رده هواوی به همراه 4 گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین طراحی رابط کاربری آن EMUI 9.0 است که روی اندروید 9 پای پیاده می شود. از نظر حافظه داخلی نیز این گوشی با ظرفیت داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی انجوی 9 اس حداقل در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای طراحی gradient خواهد بود، همچنین از باتری 3400 میلی‌آمپری برخوردار است، اما مشخص نیست که از کدام پورت microUSB یا USB-C برای شارژ شدن استفاده می‌شود. اینطور که پیداست، پورت USB در قسمت پایین دستگاه قرار دارد و در سمت چپ آن هم شاهد جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهیم بود، احتمالا بلندگو هم در سمت راست قرار دارد.

به طور کلی هواوی در سال 2019 یکی از فعال ترین شرکت ها تولید گوشی هوشمند بوده است، روز ششم فروردین ماه روز رونمایی از سری جدید پرچمدار، هواوی p30 است و هواوی اینجوی 9 اس نیز یک روز قبل یعنی 5 فروردین ماه در کشور چین رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *