اخبار, تلفن همراه

موبایل ردمی Note 8T فراتر از ردمی Note 8

موبایل ردمی Note 8T فراتر از ردمی Note 8

بررسی موبایل ردمی Note 8T

تلفن های هوشمند شیائومی به طور معمول گوشی های مقرون به صرفه ای هستند، اما به راحتی می توانید نام ها را با هم اشتباه بگیرید .پسوندهایی مانند T ، SE ، S و Pro به صورت چپ ، راست و مرکز استفاده می شوند ، بنابراین با موبایل ردمی Note 8T ، از زیر نام تجاری Redmi ، دشوار است بدانید که واقعاً این اسم  به چه معنی است.خط Note Redmi متشکل از گوشی هایی است که از دستگاه های غیر Note پیشرفته ترندو Note 8T اولین سری از 8 خطی است که در غرب ظاهر شده است. پسوند T نشان می دهد که این یک نسخه اصلاح شده از Note 8 است که در اوایل سال 2019 در برخی از کشورها به بازار عرضه شد.در حقیقت ، تنها تفاوت واقعی نوت 8 تی از نوت 8 وجود NFC است ، اما از آنجا که Note 8 در غرب ظاهر نشده است ، این احتمالاً اولین فرصت برای امتحان کردن آن است.بنابراین نام بسیار گیج کننده است ، به خصوص با توجه به تمام اصلاح کننده هایی که آن را از تلفن هایی که احتمالاً هرگز ندیده اید متمایز می کنند. گذشته از این ، آیا Redmi Note 8T یک وسیله مناسب و معقول است که باید برای خرید در نظر بگیرید ، یا آیا به همان اندازه نام آن اشتباه گرفته شده است؟قیمت Xiaomi Redmi Note 8T 169.99 پوند است (تقریباً 220 دلار ، 320 دلار AU) ، که با توجه به برخی از ویژگی هایی که در اینجا به دست می آورید ، بسیار ارزان قیمت است.

طراحی و نمایشگر موبایل ردمی Note 8T

Xiaomi Redmi Note 8T از یک جلو و عقب Gorilla Glass تشکیل شده است که یک پوسته راحت و مهم تر از همه با دوام را ارائه می دهد. از آنجا که اکثر تلفن های هوشمند با این قیمت دارای پشتی پلاستیکی هستند و از این رو اندکی محافظت می شوند ، این جنبه چشمگیر گوشی است.این گوشی بسیار بزرگ است و ما در واقع برای دستیابی به سنسور اثر انگشت مجهز به عقب مشکل داشتیم ، هم چنین دکمه پاور و صدای چرخنده صدا در سمت راست نصب شده است. درگاه USB-C نیز وجود دارد که در این مرحله قیمت دوباره اطمینان خاصی ندارد و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز وجود دارد.شاید برجسته ترین نشانگر ماهیت بودجه این گوشی ، صفحه نمایش قابل ملاحظه ای در اطراف گوشی باشد که بیشتر در قسمت چانه در پایین آن قرار دارد که به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند نام «Redmi» را در آن جای دهد. به همین دلیل این دستگاه بسیار بزرگتر از اندازه صفحه نمایش آن است ، که منجر به مشکل “سخت نگه داشتن” می شود.صفحه نمایش یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با کیفیت Full HD + است. این ال سی دی است ، بنابراین کیفیت با رنگ هایی که کمی رنگی به نظر می رسد شگفت آور نیست ، اما انتظار می رود از این گوشی با این قیمت انتظار داشته باشید. چیزی که ما متوجه شده ایم این است که حداکثر میزان روشنایی کمی محدود است.در قسمت بالای صفحه یک شکاف نسبتاً کوچک وجود دارد که دوربین جلوی آن را در خود جای داده است.

دوربین موبایل ردمی Note 8T

شیائومی Redmi Note 8T دارای یک دوربین عقب چهار دوربین است که توسط یک اسنپ اصلی 48 مگاپیکسلی هدایت می شود و به یک دوربین 8MP فوق العاده پهن ، یک ماکرو 2MP و یک دوربین عمق 2MP می پیوندد. داشتن دوربین 48 مگاپیکسلی در این گوشی با این قیمت یک نو آوری است و به دلیل این تصاویر بسیار پر جنب و جوش هستند ، حداقل در مقایسه با سایر تلفن های موجود در این براکت ما عکس فوق العاده گسترده ای را بسیار قابل اعتماد پیدا کردیم که تقریباً هیچ تحریفی در کناره تصاویر وجود ندارد. استفاده از دوربین ماکرو نیز آسان به نظر می رسد ، اگرچه از آن جا که سنسور آن تنها 2 مگاپیکسل است ، تصاویر نفس گیر نبودند.دراستفاده از این برنامه دوربین احساس راحتی کرده است و تصاویر برای پردازش آن خیلی طولانی نیستند و سریع تغییر حالت ها انجام می شود. چیزی که در Redmi Note 8T پیدا خواهید کرد که در بسیاری از دستگاه های دیگر با این برچسب قیمت پیدا نخواهید کرد ، تعداد بسیار زیاد حالت های موجود است یک حالت ویژه شبانه و همچنین فیلم کوتاه “48M” وجود دارد. عکس های 48 مگاپیکسلی ، به جای عکس های 12 مگاپیکسلی با فناوری پیکسل 4 در 1 مانند تصاویر پیش فرض)) و موارد دیگر ، هر کدام گزینه ها و حالت های فردی دارند.این امر به دوربین Redmi Note 8T احساس تطبیق پذیری و کارایی می دهد که ممکن است در دستگاه های رقیب پیدا نکنید.

عمر باتری موبایل Redmi Note 8T

Xiaomi Redmi Note 8T باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که با توجه به قیمت پایین ، بسیار مناسب است. از آنجا که صفحه نمایش LCD است و پردازنده مخصوصاً فشرده نیست ، این بسته قدرت بزرگ احتمالاً می تواند طی دو روز شما را ببیند ، اگرچه در روند بررسی کامل ما باید آن را تأیید کنیم.از نظر شارژ ، دستگاه از شارژ سریع 18W پشتیبانی می کند که دقیقا کارایی بالایی ندارد اما در این برچسب قیمت مناسب است. این امر می تواند Redmi Note 8T را با سرعت بسیار بالایی روشن کند ، اما این چیزی است که ما نیاز به آزمایش بیشتر داریم.

ویژگی ها و مشخصات موبایل Note 8T

Xiaomi Redmi Note 8T دارای NFC است ، که بهبود آن نسبت به نوع غیر T است. این امر به شما امکان می دهد از تلفن خود برای پرداخت های بی سیم استفاده کنید ، اگرچه چندین منبع قدرت دیگر در NFC نیز وجود دارد که مانند جفت شدن آسان با دستگاه های بلوتوث خاص نیز وجود دارد.چیپست در این جا اسنپدراگون 665 ، از کوالکام است. این پردازنده میان رده مناسبی است و در یک دستگاه بودجه مانند این شگفت آور نیست و این یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند است که چنین چیپست را بسته بندی می کند.یک چیپست نحوه استفاده از دستگاه را مخصوصاً برای کارهایی مانند بازی یا پردازش تصاویر مشخص می کند ، و در تست کوتاه ما هیچ مشکلی با سرعت دستگاه برای انجام این کارها نداشتیم. رم 3 گیگابایتی واحد بررسی ما ممکن است برای برخی کمی فرعی باشد ، اما این نسخه از دستگاه در واقع در انگلستان به فروش نمی رسد (دستگاه پایه در آنجا حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت دارد).

Redmi Note 8T Android 9 Pie را اجرا می کند و احتمالاً بزودی واجد شرایط ارتقا به اندروید 10 نیز خواهید بود. سپس رابط MIUI Xiaomi در بالای صفحه قرار داده شده است ، که عمدتا یک تغییر زیبایی شناختی است و باعث می شود رنگ های UI کمی رنگ پریده و آیکون ها کم رنگ باشد.در MIUI کاملاً نرم افزارهایی وجود دارند که با برخی از بازی ها و برنامه های غیر ضروری ممکن است به محض روشن کردن دستگاه خود ، حذف کنید.

Xiaomi Redmi Note دارای چنان قیمت بسیار کم است که فراموش کردن بیشتر ، اگر نه همه ، کاستی های آن بسیار ساده است. و مطمئناً ، این نواقص مانند وجود bloatware ، طراحی کمتر از حق بیمه و حسگر عمق 2MP است که ما به آن اطمینان نداریم. اما به طور کلی این دستگاه از ویژگی های رده بالایی مانند بدنه شیشه ای و چیپست مناسب آن برخوردار است تا ما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

همچنین شما می توانید از طریق این لینک محصولات Redmi Note 8T را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *