اخبار, تلفن همراه

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس به همراه آنر پلی 4T پرو

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T

در این مطلب مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس به همراه آنر پلی 4T را خواهیم داشت، سه گوشی جدید و بی نقص میان رده شرکت های اوپو، شیائومی و هواوی.

نام تجاری سابق هواوی سری جدیدی از تلفن های ارزان قیمت را با یک طرح نامگذاری کاملاً جدید راه اندازی کرد. نسخه پیشرفته این ترکیب ، آنر پلی 4T پرو است که یک برگه مشخصات بسیار جذاب با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. اما آیا مشخصات آنها به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا و منحرف کردن آن از دستگاه های مقرون به صرفه از مارک های دیگر چینی مانند شیائومی و ریلمی کافی است؟ به منظور ایجاد آن ، تصمیم گرفتیم آنر پلی 4T پرو ، ردمی نوت 9 پرو و ریلمی 6. را با هم مقایسه کنیم. منفی هر دستگاه ، با این مقایسه پیش بروید.

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس به همراه آنر پلی 4T

طراحی

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T

آنر پلی 4T پرو جذاب ترین دستگاه سه گانه نیست. این گوشی از یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در قسمت عقب بهره می برد و برخلاف ردمی نوت 9 پرو و ریلمی 6 ، صفحه نمایش پانچ سوراخ ندارد. اما این فشرده ترین تلفن در اینجا است ، به همین دلیل بسیاری از مردم ممکن است هنوز هم آن را ترجیح دهند. به نظر می رسد ، در نگاه اول ، ریلمی 6 زیباتر است. اما بدنه پلاستیکی دارد ، در حالی که ردمی نوت 9 پرو شیشه ای باکیفیت بیشتری را به عقب ارائه می دهد. از طرف دیگر ردمی نوت 9 پرو دستگاهی است که بیشترین ابعاد را دارد. این گفته ، انتخاب شما چه خواهد بود؟

صفحه نمایش

در مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T نمایشگرهای OLED بسیار سخت است که در محدوده قیمت آنر پلی 4T پرو ، ردمی نوت 9 پرو و ریلمی 6 چنین دستگاهی پیدا کنید. اما این چیزی است که شما با وجود قیمت بسیار مناسب آن را با آنر پلی 4T پرو بدست می آورید. این نمایشگر OLED را با رنگ های تیره عمیق ، رنگهای واضح و حتی اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ارائه می دهد. اما آنر پلی 4T پرو همچنین دستگاهی با کوچکترین صفحه است: استفاده از آن با یک دست راحت تر و نگه داشتن جیب راحت تر ، اما برای استفاده های پیشرفته مانند بهره وری کمتر مناسب است. ریلمی 6 دارای صفحه نمایش IPS است ، اما نرخ تازه سازی بالای 90 هرتز را ارائه می دهد ، بنابراین از نظر نمایشگر همچنان یک دستگاه بسیار جالب است.

مشخصات و نرم افزار

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T

Kirin 810 SoC موجود در آنر 4T پرو یک چیپست است که عملکرد کلی بهتری نسبت به اسنپدراگون 720G دارد. Kirin 810 با فرآیند تولید 7 نانومتری خود حتی بیشتر کارآمد است. هنوز هم بسیاری از افراد به دلیل شهرت خوب چیپست کوالکام ، Snapdragon 720G را ترجیح می دهند. Helio G90T کم و بیش در همان سطح Kirin 810 است ، اما از آنجایی که در 12 نانومتر ساخته شده ، کارایی کمتری دارد. آنر پلی 4T پرو ، ردمی نوت 9 پرو و ریلمی 6 نسخه سفارشی آندروید 10 را اجرا می کنند ، اما آنر پلی 4T پرو خدمات Google را دریافت نمی کند.

دوربین

قهرمان دوربین این مقایسه ریلمی 6 پرو به دلایلی ساده است: در تنظیم دوربین عقب آن سنسور اصلی بهتری دارد. این لنز دارای 64 لنز سامسونگ GW1 سامسونگ است که یک سنسور میانی است ، اما هنوز هم بهتر از 48 سنسور MP موجود در آنر 4T پرو و ردمی نوت 9 پرو است. این سنسور با یک لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی و دو سنسور اضافی برای ماکرو و محاسبه عمق که دارای رزولوشن 2 MP است ، جفت شده است.

باتری

مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T

در مقایسه ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو مکس و آنر پلی 4T در حالی که ریلمی 6 در مورد دوربین ها از برتری برخوردار است ، ردمی نوت 9 پرو به لطف باتری بزرگتر 5020 میلی آمپر ساعتی از عمر باتری پیروز می شود. ریلمی 6 با قدرت 30W برنده نبرد سریع شارژ شد.

قیمت

آنر پلی 4T پرو با قیمت 195 یورو ، و ریلمی 6 و ردمی نوت 9 پرو با قیمت پایه 220 دلار عرضه می شوند. صفحه نمایش OLED و عملکرد شگفت انگیز پلی 4T پرو آن را به یک دستگاه بسیار جالب تبدیل می کند ، اما ریلمی 6 با دوربین های بهتر خود و صفحه نمایش 90 هرتزی شگفت انگیز به نظر می رسد. ردمی نوت 9 پرو یک باتری بزرگتر و تراشه Qualcomm را ارائه می دهد. شما کدام یک را انتخاب کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *