اخبار, تلفن همراه

مقایسه آیپد پرو 2020 و Matepad پرو هواوی ، نسل جدید تبلت های 2020

مقایسه آیپد پرو 2020 و matepad پرو

به دلیل شیوع کروناویروس ، یک رویداد فیزیکی به تعویق افتاد اما اپل iPad Pro 2020 را معرفی کرد. در این مطلب مقایسه آیپد پرو 2020 و  Matepad پرو را بررسی می کنیم.

آیپد پرو 2020 شامل دو مدل است: نوع 11 اینچی و نوع 12.9 اینچی ، دقیقاً مانند نسل های قبل. اپل در حال حاضر بازار تبلت را هدایت می کند ، اما آیا واقعا iPad Pro 2020 بهترین گزینه برای هر کاربر است؟ به منظور تحقق این امر ، ما آن را با بهترین تبلت های پرچم دار چینی که تاکنون عرضه شده است مقایسه کردیم: میتپد پرو توسط هواوی که در نوع 5G نیز قرار دارد. آیپد پرو 2020 که در این مقایسه درمورد آن صحبت می کنیم ، نوع 11 اینچی است زیرا از لحاظ قیمت و ویژگی ها بیشترین شباهت را به Huawei MatePad Pro دارد.

مقایسه آیپد پرو 2020 و matepad پرو
طراحی

در مقایسه آیپد پرو 2020 و Matepad پرو Apple آیپد پرو 2020 و Huawei MatePad Pro از طراحی های فوق العاده ای برخوردار هستند. هر دو آنها از نسبت صفحه نمایش به بدنه و همچنین بدنه آلومینیومی بسیار بالا هستند. هواوی میتپد Pro به دلیل نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر چشمگیر تر به نظر می رسد و اگر فقط در مورد زیبایی شناسی صحبت کنیم قطعاً مورد علاقه من است. هر دو تبلت از صفحه کلید و قلم پشتیبانی می کنند. اما به دلیل وجود یک لپ تاپ یکپارچه ، پشتیبانی از برخی از حرکات macOS ، کلیدهای دارای نور پس زمینه و موارد دیگر ، صفحه کلید جادویی جدید iPad Pro 2020 به نظر برتر می رسد.

نمایشگر

ما از زمان رسمی شدن چند روز پیش هنوز iPad Pro 2020 را امتحان نکردیم ، اما مشخصات آن روی کاغذ باعث می شود که فکر کنیم این نمایشگر اندکی برتر از هواوی MatePad Pro است. البته نه با حاشیه بالا. این نمایشگرها از رزولوشن 2K بالا ، یک طیف گسترده ای از رنگ و کیفیت تصویر خیره کننده برخوردار هستند. با این حال ، آنها نمایشگر OLED نیستند بلکه پانل های IPS کلاسیک هستند. اما همانطور که آنچه شما فقط خوانده اید نشان می دهد ، این بدان معنی نیست که آنها نمایشگرهای شگفت انگیزی نیستند.

مقایسه آیپد پرو 2020 و matepad پرو
مشخصات و نرم افزار

پردازنده Bionic اپل A12Z و وجود iPadOS که یک سیستم عامل بسیار بهینه است باید iPad Pro 2020 را در مقایسه با Huawei MatePad Pro یک تبلت بسیار عملکردی تر کند. علاوه بر این ، iPadOS بسیاری از ویژگی های حرفه ای و شبیه به رایانه های شخصی را ارائه می دهد که نمی توانید آنها را با Huawei MatePad Pro بدست آورید. از طرف دیگر ، iPad Pro 2020 از 5G پشتیبانی نمی کند ، در حالی که Huawei MatePad Pro نیز در نسخه با پشتیبانی از اتصال 5G موجود است. iPad Pro 2020 در نسخه های WiFi و 4G عرضه می شود: 4G یکی از فناوری eSIM علاوه بر یک nanoSIM استاندارد پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که اگر Huawei MatePad Pro را در نسخه جهانی خود بدست آورید ، با وجود رایانه های لوحی اندرویدی 10 ، خدمات Google را از جعبه خارج نمی کنید.

مقایسه آیپد پرو 2020 و matepad پرو
دوربین

در مقایسه آیپد پرو 2020 و Matepad پرو اپل آیپد پرو 2020 برنده واضح مقایسه دوربین است ، ما هیچ شک در مورد آن نداریم ، حتی اگر تنها پس از نگاه کردن به برگه مشخصات ، آن را فرض کنیم. این محصول از یک دوربین سه گانه تشکیل شده است که از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی ، یک لنز 10 MP ultrawide و یک اسکنر TOF 3D LiDAR تشکیل شده است که به لطف یک مکانیزم لیزر می تواند اطلاعات عمق بسیار دقیقی را ارائه دهد. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کار اسکنر LiDAR نیاز دارید ، مقاله رسمی راه اندازی ما در مورد تبلت های جدید اپل را بررسی کنید. Apple iPad Pro 2020 حتی به لطف Face ID از تشخیص چهره 3 بعدی پشتیبانی می کند. در قسمت عقب ، هواوی MatePad Pro فقط یک سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و این دوربینی است که معمولاً در تلفن های هوشمند مقرون به صرفه استفاده می شود. iPad حتی یک دوربین جلوی بهتری دارد که می تواند فیلمبرداری را در 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *