اخبار, تلفن همراه

معرفی گوشی ردمی 9 شیائومی به ابتدای سال 2020 موکول شد

شیائومی ردمی 9

گوشی ردمی 8 شیائومی که یک محصول میان رده از این شرکت چینی بود، حالا به نظر می رسد که گوشی شیائومی ردمی 9 نیز ابتدای سال 2020 توسط شیائومی معرفی و به بازار چین و جهان عرضه شود.

طبق شایعه جدید ، ردمی 9 اوایل سال آینده رونمایی می شود و از چیپست  MediaTek Helio G70 بهره می برد. ما جزئیات بیشتری در این باره نداریم ، اما با توجه به نامگذاری / طرح شماره گذاری ، فرض می کنیم که از نظر عملکرد با پردازنده G70 یک گوشی میان رده باشد ، و به دنبال قیمت های مناسب تری است.
ردمی نوت 8 Pro از G90T استفاده می کند ، در حالی که ردمی 8 با یک اسنپدراگون 439 همراه است. هنوز می توان دید که ردمی 9 در مقایسه با این دو از چه عملکردی برخوردار خواهد بود ، اما با اطمینان می توان فرض کرد که این عملکرد بسیار چشمگیر تر است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی 9

گفته می شود ردمی 9 دارای نمایشگر 6.6 اینچی است که از پنل ردمی 8 6.22 اینچ استفاده می کند. این مدل از مشخصات فنی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه است که نسبت به مدل قبلی آن 3/32 گیگابایت است. بنابراین می توان گفت که شیائومی ردمی 9 یک گوشی میان رده با قیمت پایین و پر فروش خواهد بود.


محصولات مرتبط:


از جمله رقبای این گوشی می توان به هواوی y9s 2019 اشاره کرد که شباهت های بسیار زیادی با این محصول دارد. البته قیمت شیائومی همواره در برابر گوشی های رقیب کمتر است بنابراین انتظار داریم که این محصول حدود 60 الی 70 دلار از گوشی هواوی y9s ارزان قیمت تر باشد.

شیائومی ردمی 9

اگر ردمی 9 با MiUI 11 بر روی سیستم عامل Android 10 راه اندازی شود ، نباید شگفت زده شوید. و شاید برخی از پیشرفت های جزئی دوربین نیز در این گوشی اتفاق بیفتد ، اما تاکنون این جزئیات به صورت رسمی تایید نشده و به منابع خبری نیز درز نکرده اند. اگر با ما همراه باشید ، به زودی در مورد شیائومی ردمی 9 خبر های بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

شیائومی ردمی 9 بر خلاف ردمی 8 می تواند یک گزینه بسیار مقرون به صرفه، با کیفیت ، مدرن ، خوش دست و با کیفیت تر باشد. همانطور که می دانید شیائومی ردمی 8 و ردمی نوت 8 دو محصول ارزان قیمت شرکت چینی بودند که ابتدای مهرماه امسال با مشخصات فنی عالی و قیمت استثنایی رونمایی شدند، تا کنون بیش از 1 میلیون دستگاه از هر دو محصول به فروش رفته بنابراین به نظر می رسد که شیائومی ردمی 9 نیز یکی از پرفروش ترین محصولات سال 2020 شرکت شیائومی نام بگیرد.

نظر شما در مورد محصولات شیائومی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *