اخبار, تلفن همراه

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4A نسخه میان رده گوشی گوگل منتشر شد

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4A

گوشی گوگل پیکسل 4A یک محصول میان رده با قیمت متوسط از سری محصولات گوگل است. این محصول احتمالا در فروردین ماه 99 معرفی شود و حالا مشخصات فنی این محصول منتشر شده که با هم بررسی خواهیم کرد.

گوگل کنفرانس I / O خود را که در تاریخ 12-14 ماه مه برگزار می کند و اگر سال گذشته هرگونه نشانه ای دال بر وجود گوشی جدید میان رده داشته باشد ، شاهد اعلام و انتشار مدل های پیکسل 4a و پیکسل 4a XL یا هر تیمی از Mountain View هستید. بنابراین این شرکت تصمیم می گیرد محصولات را را در سال 2020 معرفی کند.

همانطور که در تصاویر رندر گوشی های جدید گوگل نیز دیدیم،این تلفن ها از قبل به عنوان نام ماهی در رشته های کد ، دوباره به صورت مرسوم برای این شرکت بیرون آمدند ، اما وقتی برنامه جدید Google Camera نسخه 7.3 توسط XDA تجزیه شد ، می توانیم کاملاً مطمئن باشیم که “خورشید آفتاب” ، “تغییر نام” و “برامبل” در واقع به مدلهای پیکسل 4a اشاره دارد.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4A

دلیل این نام گذاری ربط مستقیم آن با ساده سازی کدنیم هایی است که گوگل تا کنون بر روی گوشی های خود قرار داده است. به طور مثال اکنون رشته “pixel_20_mid_range” به راحتی می تواند به عنوان کدنیم برای گوشی میان رده گوگل پیکسل 4a در نظر گرفته شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4a

هر دو سری گوگل پیکسل 4a و 4a ایکس ال با پردازنده میان رده نسل جدید اسنپدراگون 730 ساخته شده اند ، بنابراین می خواهیم حدس بزنیم که اشاره به مدل Pixel 4a بدون اتصال 5G دارد. چرا که نسخه 5G مطمئنا با پردازنده SD 765G عرضه خواهد شد.


محصولات مرتبط:


با این وجود ، “Redfin” و “bramble” بر پایه چیپست جدید میان رده اسنپدراگون 765 خواهد بود که اولین مودم داخلی 5G Qualcomm را دارد ، بنابراین ممکن است ما به دنبال نسخه Pixel 4a با اتصال 5G و همچنین پیکسل 4a باشیم. XL که فقط با آنتنهای 5G ارائه می شود.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4A

در هر صورت ، سال گذشته گوگل Pixel 3a قبل از زمان عرضه بسیار نشت کرده بود ، و ما قبلاً رندرهای CAD_based 4a را در اختیار شما قرار دادیم ، بنابراین زمان آن است که قبل از رونمایی تمام برگه مشخصات ، هرگونه موجهی راجع به اینکه کدام مدل نسخه های 5G را تأیید یا رد کند ، داشته باشیم.

نظر شما در مورد گوشی گوگل پیکسل 4a و ایکس ال چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *