اخبار, تلفن همراه

مشخصات کلی شیائومی می میکس 4 منتشر شد

شیائومی می میکس 4

مشخصات فنی و کلی شیائومی می میکس 4 امروز منتشر شد. در این مشخصات، میزان حافظه، دوربین اصلی، دوربین سلفی و پردازنده گوشی شیائومی می میکس 4 مشخص شده است که در ادامه بررسی می کنیم. این گوشی اواخر شهریور ماه معرفی می شود.

حدود 1 ماه دیگر شیائومی از آخرین سری پرچمدار خود یعنی می میکس 4 رونمایی خواهد کرد. این گوشی بسیار قدرتمند با پردازنده قوی در دو نسخه عرضه می شود و همچنین اولین گوشی شیائومی است که به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. سنسور اصلی این دوربین ساخت شرکت سامسونگ و با تکنولوژی ایزوسل خواهد بود.

مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

شیائومی ابتدا قرار بود که در اواسط شهریور گوشی جدید خود را رونمایی کند، اما به خاطر تداخل این مراسم با مراسم های رونمایی از آیفون اپل و همچنین گوشی هواوی میت 30 ، این شرکت تصمیم گرفت تا عرضه گوشی جدید خود را به 15 روز بعد، یعنی آخر شهریور ماه یا ابتدای مهرماه موکول کند.

بر اساس گفته‌های افراد نزدیک به شرکت شیائومی٬ گوشی می میکس 4 نخستین دیوایسی است که به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد بود. این سنسور ماه گذشته‌ی میلادی معرف شد و شایعات تجهیز گوشی شیائومی به این سنسور از یکی دو روز گذشته آغاز شده است.

علاوه بر تجهیز به یک دوربین 108 مگاپیکسلی٬ این گوشی از یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپی با ظرفیت ارائه‌ی زوم اپتیکال 5 برابری نیز بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های ذکرشدنی این محصول می‌توان به 12 گیگابایت رم و قابلیت شارژ بیسیم معکوس اشاره کرد. شیائومی پرچمدار جدید خودش را احتمالا در دو نسخه‌ی مختلف با بهره‌گیری از نسخه‌ی اصلی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و نسخه‌ی پلاس آن روانه‌ی بازار کند. این گوشی به رابط کاربری MIUI 11 بر پایه‌ی اندروید 10 مجهز خواهد بود و در دومین روز مهر ماه رسما از آن پرده برداری می‌شود.

 


محصولات مرتبط:


باید منتظر بمانیم و ببینیم که قدرتمندترین و مسلما بهترین گوشی شیائومی با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد. بر اساس شایعات این گوشی قیمتی در حدود 750 دلار خواهد داشت که در مقایسه با سایر گوشی های قدرتمند دنیا، بسیار عالی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *