اخبار, تلفن همراه

مشخصات پردازنده کایرین 820 5G هواوی منتشر شد، رونمایی 28 اسفند

پردازنده جدید کایرین 820 5G ، اولین تراشه 5G شرکت هواوی به زودی عرضه می شود و در گوشی آنر 30S قرار خواهد گرفت. در ادامه مشخصات و جزییات این پردازنده را می بینیم.

در حالی که MediaTek و Qualcomm دارای یک چیپست 5G برای تلفن های میان رده هستند ، هواوی هنوز پردازنده 5G خود را معرفی نکرده است. گزارش هایی در مورد  این پردازنده به زودی منتشر شده است و انتظار می رود که Honor 30S را به قدرت برساند. مشخصات چیپست که گفته می شود “کایرین 820 5G” نامیده می شود ، امروز توسط یک ناشر فاش شده است.

پردازنده کایرین 820 5G

اطلاعات توسط ایستگاه چت دیجیتال در Weibo ارسال شده است. مطابق گفته این دستگاه Leaker ، کایرین 820 یک چیپست 7 نانومتری با هسته CPU Cortex-A77 و پردازنده گرافیکی Mali-G77 خواهد بود. وی همچنین افزود که این چیپست دارای ISP و NPU به روز شده خواهد بود.

مشخصات کایرین 820 5G

این مشخصات اطلاعات چیدمان CPU را نشان نمی دهند ، بنابراین ما نمی دانیم چه تعداد هسته Cortex-A77 را دارد. با این حال ، به نظر می رسد از اسنپدراگون 765G که هسته های Kryo 475 آن بر اساس Cortex-A76 است ، قدرتمندتر است. با این وجود ، باید بتواند مدیاتک را با استفاده از هسته Cortex-A77 و یک پردازنده گرافیکی Mali-G77 از MedTek Dimension 1000L به دست آورد.

پردازنده کایرین 820 5G

تراشه کایرین 820 5G انتظار می رود فردا بر اساس بیانیه ژائو مینگ ، رئیس شرکت آنر، به بازار عرضه شود. مقامات ارشد در مورد Weibo گفتند که فردا اطلاعیه ای منتشر می شود که هشتمین سالگرد بازار آنلاین Vmall ، هواوی (و آنر ) است. این اطلاعیه مربوط به “محصول جدیدی است که هسته اصلی آن دوباره طراحی شده است”. این گفته به معنای اشاره برای چیپست جدید است.

کایرین 820 5G برای اولین بار در Honor 30S ظاهر می شود اما انتظار می رود که دستگاه های بیشتری نیز به زودی پس از راه اندازی دنبال شوند.

پردازنده کایرین 820 5G

گوشی آنر 30S یکی از بهترین محصولات میان رده شرکت آنر، زیر مجموعه هواوی خواهد بود که یکی از گوشی های میان رده آنر مجهز به پردازنده 5G به شمار می رود. این گوشی هفته اول فروردین 99 رونمایی خواهد شد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *