اخبار, تلفن همراه

مشخصات و تصاویر گوشی هواوی پی 40 ، پرچمدار بعدی هواوی منتشر شد

گوشی هواوی پی 40

گوشی هواوی پی 40 پرچمدار بعدی شرکت هواوی است که امروز مشخصات و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است . این گوشی یکی از قدرتمندترین دوربین های گوشی هوشمند در سال 2020 را خواهد داشت. البته به نظر می رسد که گوشی جدید هواوی طراحی منحر به فردی نیز داشته باشد که در ادامه با هم می بینیم.

گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو تقریبا اوایل اردیبهشت ماه سال 98 معرفی شدند اما انتظار داریم که هواوی پی 40 و پی 40 پرو کمی زوتر و شاید در انتهای سه ماهه اول سال 2020 رونمایی شوند ، با این اوصاف هنوز هواوی زمان رسمی برای معرفی سری جدید پرچمدار خود مشخص نکرده و فقط شایعاتی مبنی بر رونمایی این گوشی در اوایل سال 2020 میلادی شنیده می شود.

به نظر نمی رسد که هواوی بخواهد از سامسونگ عقب بیفتد و برنامه های خود را همچون سال 2019 پیش ببرد. بنابراین با وجود معرفی گوشی های پرچمدار و میان رده قدرتمند زیاد از سوی سامسونگ در سال جدید ، هواوی نیز می خواهد روند خود را تغییر داده و گوشی های بهتر و بیشتری را در سال 2020 به معرض نمایش بگذارد.


محصولات مرتبط:


اگرچه انتظار می‌رود که هواوی پی 40 در ماه مارس سال آینده معرفی شود، ولی در واقع شاید زودتر از این موعد شاهد معرفی پرچمدار جدید هواوی باشیم. آخرین اخبار حاکی از آن است که پی 40 ممکن است در نمایشگاه CES در ماه ژانویه یا کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه رسما معرفی شود. مثل همیشه جزئیات مربوط به گوشی‌ها قبل از تاریخ عرضه آن‌ها منتشر می‌شود؛ در همین راستا به تازگی اولین تصویر رندر شده از پرچمدار آینده هواوی منتشر شده است.

همانطور که در رندر هواوی پی 40 دیده می‌شود، این گوشی هوشمند به نظر می‌رسد به یک نمایشگر خمیده مجهز خواهد بود که بسیار شبیه به نمایشگر به کار رفته در هواوی میت 30 پرو است، اما انحنای کمتری دارد. ضمنا، در قسمت بالایی می‌توانیم برآمدگی بزرگ دوربین را ببینیم که به احتمال زیاد در مجموع چهار دوربین را در بر می‌گیرد. نهایتا در قسمت کناری سمت راست دستگاه دکمه‌های معمول تنظیم صدا و پاور گوشی قرار گرفته‌اند.

هواوی پی 40

در رابطه با مشخصات سخت افزاری، انتظار می‌رود که هواوی پی 40 مجهز به تراشه اختصاصی کایرین 990 با پشتیبانی از شبکه 5G باشد. جانشین این پردازنده، کایرین 1020، در واقع در سپتامبر 2020 عرضه خواهد شد که به احتمال قریب به یقین شاهد حضور آن در سری میت 40 این برند چینی باشیم.

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 40

امسال گوشی های پرچمدار بیش از پیش قدرتمند خواهند شد، انتظار می رود که گوشی هواوی p40 با صفحه نمایش 6.6 اینچ و یک دوربین ابر قدرتمند 108 مگاپیکسلی 5 یا 6 گانه رونمایی شود. صفحه نمایش این گوشی همچنین با وضوح کواد اچ دی پلاس عرضه خواهد شد.

اگر سامسونگ روی گوشی گلکسی اس 11 پلاس خود از قابلیت لنز اسپیس زوم بهره ببرد، هیچ شکی نخواهد بود که گوشی هواوی پی 40 نیز به سیستمی این چنین با اجرا بزرگنمایی 100 برابری یا بیشتر مجهز شده و رقابت را در سال 2020 بین هواوی و سامسونگ بیشتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *