اخبار, تلفن همراه

مشخصات هواوی پی 20 لایت 2019، سری ارزان قیمت پی 20 منتشر شد

هواوی پی 20 لایت

مشخصات هواوی پی 20 لایت 2019 که سری ارزان قیمت گوشی هواوی پی 20 عرضه شده در سال 2018 است، امروز در یک وبسایت سوییسی دیده شد. در ادامه مشخصات فنی فاش شده از این گوشی میان رده را از شرکت هواوی بررسی خواهیم کرد.

هواوی پی 20 لایت

به نظر می رسد که هواوی با تحریم هایی که از سوی آمریکا و دولت ترامپ اعمال شده است، سر خم کرده و دیگر نمی تواند گوشی های بیشتری را در سال 2019 عرضه کند، هر چند که به تازگی جزییات جدیدی از توافق این شرکت با امریکا به دست رسیده ، بنابراین می توان انتظار داشت که هواوی گوشی هایی جدید و قدرتمند خود را به زودی مجددا عرضه کند. یکی از  گوشی های میان رده اما پر قدرت به تازگی در وبسایت خرده فروشی سوییسی دیده شده، که پیشتر آن را با نام هواوی پی 20 لایت می شناختیم. از جمله مشخصات فنی این گوشی می توان به تراشه میان رده نسل جدید کایرین 710  ،  4 گیگابایت رم، صفحه نمایش 6.4 اینچی ال سی دی به همراه وضوح صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با استفاده از یک دوربین سلفی حفره ای 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اما پنل پشتی دستگاه، محل قرارگیری یک مجموعه دوربین چهارگانه با سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی است. هرچند که وظیفه هرکدام از آن‌ها هنوز مشخص نیست؛ اما شاید به ترتیب دوربین‌های معمولی، تله‌فوتو، عمق‌سنجی و ماکرو باشند. ناگفته نماند که حسگر اثر انگشت هم در پنل عقب جای دارد.

از جمله سایر مشخصات هواوی پی 20 لایت می توان به باتری 4000 میلی آمپری قدرتمند به کار گرفته شده اشاره کرد. ، حافظه داخلی این دستگاه نیز 128 گیگابایت به علاوه اسلات میکرو اس دی هیبریدی است. دستگاه با رابط کاربری EMUI 9  که بر پایه اندروید 9 پای ارائه شده ، عرضه می شود  و در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی موجود خواهد بود.

قیمت گوشی جدید هواوی در وب‌سایت این فروشگاه، 299.95 فرانک سوییس درج شده که تقریبا برابر با 302 دلار آمریکا است که البته در نوع خود قیمت مناسبی برای یک گوشی میان رده قدرتمند محسوب می شود. سری پی 20 لایت 2018 در حال حاضر با قیمتی معادل 3 میلیون و 500 هزار تومان در ایران  فروخته می شود، بنابراین سری جدید با قیمتی بیش از 4 میلیون به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *