اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 منتشر شد

گوشی ایسوس راگ فون 3

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 که بهترین ، قدرتمندترین و با کیفیت ترین گوشی گیمینگ و همچنین یکی از بهترین گوشی های سال 2020 از نظر قیمت نسبت به کارایی خواهد بود، به زودی با 512 گیگابایت رم و باتری 6000 میلی آمپر ساعت معرفی می شود.

گوشی ایسوس راگ فون 3 در راه است و از 22 ژوئیه در چین و هند معرفی می شود. همانطور که DealnTech گزارش می دهد ، این تلفن از صدور گواهینامه NCC تایوان عبور کرده است، حالا برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز  فاش شده است.

شماره مدل ذکر شده در NCC ASUS_I003D است و با آداپتور شارژ سریع A299-200150U-US 30W وارد می شود. در ضمن ، باتری برای 6000 میلی آمپر ساعت و حافظه داخلی نیز با 512 گیگابایت ذکر شده است. TENAA قبلاً از باتری 5800 میلی آمپر ساعتی خبر داده است ، اما 6000 مقدار “معمولی” است.

مشخصات فنی گوشی ایسوس راگ فون 3

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 3 با پردازنده اسنپدراگون 865+ تازه اعلام شده تأیید شده است. طبق گفته TENAA ، این گوشی با 12 گیگابایت رم وارد شده و اندروید 10 را از جعبه اجرا می کند. ROG Phone 3 دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی فول اچ دی پلاس امولد با یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش یکپارچه است.

اگرچه در مجموع چهار دوربین وجود دارد (سه در پشت ، یکی در قسمت جلو) ، ما فقط می دانیم که دوربین اصلی یک ماژول 64MP است و یکی از دوربین های ثانویه از 13 مگاپیکسل خواهد بود.

تلفن Asus ROG Phone 3 در تاریخ 22 ژوئیه در هند و تایوان از طریق livestream اعلام می شود. در همین حال ، Lenovo در نظر دارد یک رقیب مستقیم را راه اندازی کند: تلفن Lenovo Legion در همان روز در چین. هرکسی که از تلفن های بازی بازی هیجان زده باشد ، چشم انتظار زیادی خواهد داشت. بنابراین احتمالا با وجود قیمت های نزدیک به 1200 تا 1500 دلاری هر دو گوشی ، رقابت تنگاتنگی بین هر دو در بازار این روزهای پر هیاهو به راه بیفتد، هر چند به شخصه اعتقاد دارم که سری محصولات راگ فون  ایسوس، فوق العاده کارآمد، با صرفه و هماهنگ از نظر قطعات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *