اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 4 منتشر شد

گوشی گوگل پیکسل 4

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 4 منتشر شد. همچنین تصاویر جدید و به روز این گوشی عرضه شده که نشان می دهد تا چه اندازه گوشی جدید گوگل با کیفیت بالا و متریال عالی ساخته شده است. در ادامه مشخصات فنی و قیمت احتمالی گوشی را بررسی می کنیم.

گوشی گوگل پیکسل 4 هفته آخر مهرماه رونمایی می شود. تاریخ قطعی این رونمایی روز 23 مهرماه 98 تعیین شده است. حالا دقیقا چند روز قبل از رونمایی ، مشخصات فنی کامل و تصاویر این گوشی توسط  یک وبسایت کانادایی منتشر شده است. این گوشی در دو نسخه گوگل pixel 4 و pixel 4 xl ال عرضه می شود و رنگ های مختص آن سیاه و سفید است.

با این حال محتوای موجود در این سایت رنگ و بوی تبلیغاتی دارند و به برخی ویژگی‌های این دو گوشی اشاره دارند. این تصاویر به ما می‌گویند که نرم افزار دوربین پیکسل 4 به شما کمک خواهد کرد تا عکس‌هایی شبیه به عکس‌های استودیویی بگیرید. همچنین عکاسی با این گوشی‌ها نیز بسیار ساده است٬ فقط اشاره کنید و عکس بگیرید. هیچ چیز جدیدی برای یادگرفتن و نیازی به ویرایش نیست.


محصولات مرتبط:


این محتوای تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهند که چهارمین نسل گوشی‌های Pixel 4 از قابلیت Quick Gestures برخوردارند که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس صفحه٬ مواردی را انجام دهید. این تصاویر همچنین به ارائه‌ی فضای نامحدود برای بکاپ‌گیری از تصاویر با کیفیت اصلی به کاربران دو گوشی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال اشاره می‌کنند.

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 4

گوشی گوگل پیکسل 4

همانطور که در تصویر مشخص است ، جزییات فنی کامل هر دو گوشی نیز در کنار تصاویر لو رفته قرار داده شده است. بر این اساس گوشی جدید گوگل به دوربین دو گانه با لنز های 12 و 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز می شود. گوگل pixel 4 با صفحه نمایش 5.8 اینچ و پیکسل 4 ایکس ال با صفحه نمایش 6.3 اینچ کواد اچ دی مجهز خواهد شد. باتری ها نیز 2800 و 3700 میلی آمپر ساعت است. پردازنده های موجود روی دو دستگاه اسنپدراگون 855 خواهد بود همچنین در نسخه های 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم عرضه می شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که حافظه داخلی گوشی جدید گوگل فعلا 64 گیگابایتی است و احتمال دارد نسخه های دیگر نیز از آن عرضه شود.

قیمت احتمالی گوشی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال در حدود 700 تا 800 دلار در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *