اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گلکسی A70s سامسونگ منتشر شد

گلکسی A70s سامسونگ

گوشی گلکسی A70s که سری ارتقا یافته گوشی گلکسی ای 70 سامسونگ است به زودی رونمایی می شود. امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده که در ادامه مشخصات گوشی قدرتمند جدید سامسونگ را بررسی می کنیم.

گوشی گلکسی A70 سامسونگ یکی از بهترین میان رده های فعلی این سری به حساب می آید. گوشی گلکسی ای 70 با مشخصات فنی بسیار عالی، دوربین حرفه ای و صفحه نمای سوپر امولد بزرگ عرضه شد حالا بر اساس روال همیشگی، سامسونگ سری جدید گوشی های خود را در نسخه S برای این گوشی عرضه خواهد کرد که مشخصات به نسبت بهتری در مقایسه با گلکسی A70s سامسونگ دارد.

بر این اساس طبق اطلاعات انتشار یافته از سوی رگولاتوری چین (TENAA)، این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی و باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. شایعات اخیر به یک باتری با ظرفیت 5000mAh اشاره داشتند؛ ولی دیگر نباید آن را جزو مشخصات سامسونگ گلکسی A70s بدانیم.

همچنین گوشی جدید سامسونگ، ابعاد 164.2 در 76.7 در 7.9 میلی‌متری خواهد داشت. این دقیقا مشابه ابعاد گلکسی ای 70 است. با وجود اشتراک در سایز باتری و ابعاد بدنه، انتظار می‌رود گلکسی ای 70 اس به سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ، ایزوسل برایت GW1 مجهز باشد. احتمالا این تنها تفاوت مهم در قیاس با مدل A70 است؛ زیرا گفته می‌شود تراشه‌اش، همان اسنپدراگون 675 خواهد بود.


محصولات مرتبط:


به نظر می‌رسد تا پایان ماه سپتامبر یا در ابتدای ماه اکتبر (یک یا دو هفته آینده)، سامسونگ گلکسی ای 70 اس با قیمتی نزدیک به 450 دلار، وارد بازار هند بشود.

قیمت فعلی گوشی گلکسی A70 سامسونگ با قیمت 5 میلیون تومان در بازار ایران موجود است و به نظر می رسد که گلکسی A70s قیمتی بیش از 5 میلیون و 800 هزار تومان داشته باشد.

نظر شما در مورد گلکسی A70s سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *