اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 20 اولترا (Galaxy S20 Ultra) منتشر شد

گلکسی اس 20 اولترا

کمتر از یک ماه مانده به رونمایی از گوشی سری گلکسی اس 20 اولترا ، ایشان اگراوان مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 20 اولترا و دو سری دیگر را منتشر کرد.
بزرگنمایی دیجیتالی 50 برابر را فراموش کنید، بزرگنمایی ترکیبی 100 برابر برای این گوشی در نظر گرفته شده است

Samsung Galaxy S20 Ultra اصلا گوشی ارزانی نخواهد بود اما مطمئناً یک غول به تمام عیار است. گزارش امروز خبر از وجود یک دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی در پشت گوشی می دهد.

انتظار می رود این محصول از فن آوری تنظیم پیکسل پشتیبانی کند و به نظر می رسد زوم هیبریدی 100 برابر هیجان انگیز را به عنوان بخشی از ویژگی هایی که می تواند به عنوان “بزرگنمایی فضا” به بازار عرضه شود ، ارائه دهد. حالت دوم با ترکیب داده های سنسور با آن از دوربین جدید پریسکوپ 48 مگاپیکسلی جدید تهیه می شود که خود از زوم نوری چشمگیر 10 برابر پشتیبانی می کند.

برای مرجع ، Huawei P30 Pro فقط از بزرگنمایی نوری 5 برابر و بزرگنمایی ترکیبی 10 برابر پشتیبانی می کند ، این بدان معنی است که پرچمدار جدید سامسونگ می تواند ضمن حفظ سطح کیفیت قابل توجهی بالاتر ، بزرگتر شود.


محصولات مرتبط:


دوربین های بزرگ و ویژگی های نشت بزرگ گلکسی اس 20 اولترا ، مشخصات کلیدی را فاش می کند.
بیشتر تلفن های هوشمند گزینه ای را برای فراتر رفتن از زوم های ترکیبی با بزرگنمایی دیجیتال ارائه می دهند ، که اساساً تصویری را بدون استفاده از نرم افزار از بین می برد. اما سامسونگ در حال حفظ این ویژگی در گلکسی S20 Ultra است ، احتمالاً به دلیل بزرگنمایی 100 برابر بیش از حد کافی برای بیشتر افراد است و تنها استفاده از بزرگنمایی ترکیبی ، عکس های بهتری را تضمین می کند.

ترکیب دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده و یک سنسور Time-of-Flight خواهد بود.
دوربین ها و ویژگی های گلکسی اس 20 و اس 20 اولترا

گلکسی S20 و احتمالاً نسخه ارزان تر Galaxy S20 و Galaxy S20 + طبق اطلاعات امروز به نمایشگرهای 6.2 اینچی و 6.7 اینچی Dynamic AMOLED عرضه می شوند. این پنل ها همچنین سرعت تازه سازی 120Hz نرم و وضوح Quad-HD + (3200x1440p) را ارائه می دهند.

با توجه به کمبود فضای داخل تلفن ها و حاشیه سود کمتر ، سامسونگ قصد دارد دوربین 108 مگاپیکسلی مورد استفاده در مدل اولترا را با یک لنز کمی پایین تر اما هنوز هم بسیار قدرتمند جایگزین کند. این باید همراه با یک دوربین تلسکوپی 2 برابر باشد که دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی است ، به این معنی که ممکن است پشتیبانی از ویژگی Space Zoom وجود نداشته باشد.

با این وجود انتظار می رود سامسونگ دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده با زاویه دید را نصب کند. در مورد سنسور Time-of-Flight ، گفته می شود که این گوشی کاملاً در گلکسی S20 برداشته شده اما هنوز هم باید در گلکسی S20 + حضور داشته باشد. ایشان آگاروال می گوید یک سنسور سلفی 10 مگاپیکسلی در هر دو گوشی وجود دارد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 20 اولترا

در مورد ویژگی های واقعی دوربین ، XDA ادعا می کند شواهدی پیدا کرده است که سامسونگ مشغول ضبط فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و حالت Pro Video است. این با 4K 60fps کامل با تثبیت کننده فیلم OIS و EIS در جلو و عقب جفت می شود. با این حال ، هنوز هم دیده نشده است که آیا از فیلم 4K 60fps HDR پشتیبانی می شود یا خیر.

سامسونگ همچنین قصد دارد ویژگی زوم در میکروفون را از سری گلکسی نوت 10 اضافه کند. این در اصل به این معنی است که تلفن شما می توانید با بزرگنمایی در مورد خاص ، صوتی را بزرگنمایی کنید. یکی دیگر از ویژگی ها شامل “Smart Selfie Angle” می باشد که تشخیص می دهد چند نفر در این قاب قرار دارند و در صورت لزوم به صورت خودکار به حالت زاویه دید تغییر می کنند.

گلکسی اس 20 اولترا

برخی از حالت های منحصر به فرد تر عبارتند از “Single Take Photo” ، قابلیتی که به شما امکان می دهد به طور خودکار با تلفن در عکس بگیرید و فیلم بگیرید. این همچنین برای سلفی کار می کند و پس از اتمام ، به طور خودکار برخی از بهترین عکس ها توصیه می شود.
سایر مشخصات سری Samsung Galaxy S20

در آمریکای شمالی ، سامسونگ قرار است پرچمداران نسل بعدی خود را با Snapdragon 865 قدرتمند عرضه کند. از طرف دیگر ، خریداران ساکن اروپا می توانند برای Exinos 990 گوشی را خریداری کنند.

هر دو چیپست با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی بصورت استاندارد زوج می شوند ، اگرچه سایر تنظیمات باید در دسترس باشند. در حقیقت ، Galaxy S20 Ultra بزرگتر در گزینه های 12 / 256GB و 16 / 512GB نیز عرضه خواهد شد. همه انواع کارت های microSD حداکثر 1 ترابایت را نیز پشتیبانی می کنند.

گلکسی اس 20 با یک باتری 4،000 میلی آمپر ساعتی و گلکسی S20 + یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. از سوی دیگر ، به نظر می رسد که گلکسی S20 اولترا از یک سلول عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

سرانجام ، تمام تلفن های هوشمند با Android 10 و One UI 2.1 از پیش نصب شده عرضه می شوند. انتظار می رود پشتیبانی از شارژ بی سیم ، شارژ بی سیم معکوس و eSIM در کنار نوعی شارژ سریع سیم کشی پیش بینی شود. در مورد Galaxy S20 Ultra ، شارژ 45W قادر به شارژ باتری تا 100٪ فقط در 74 دقیقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *