اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7T پرو به همراه جزییات جدید فاش شد

وان پلاس 7T پرو

اطلاعات جدید و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7T پرو منتشر شده. این گوشی بر اساس آخرین تصاویر و مشخصات به یکی از گوشی های پرقدرت با قیمت مناسب بازار تبدیل خواهد شد. در ادامه این مشخصات جدید را با هم بررسی خواهیم کرد.

طبق ادعای استیو همرستافر، پرچمداران جدید وان پلاس با برگزاری مراسمی در روز هجدهم مهر ماه (10 اکتبر) معرفی خواهند شد. احتمالا بلافاصله پس از رونمایی، امکان پیش‌خرید فراهم خواهد بود. روند عرضه‌ی گوشی‌ها نیز باید از تاریخ 15 اکتبر آغاز شود. هنوز جزئیاتی از قیمت آن‌ها موجود نیست.

پردازنده اصلی گوشی وان پلاس 7T پرو ، اسنپدراگون 855 پلاس است که ورژن اورکلاک شده از خود اسنپدراگون 855 است. این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود سرعت بیشتر و مصرف بهینه تری دارد بنابراین می توان انتظار داشت گوشی وان پلاس 7T به یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین گوشی های سال 2019 تبدیل شود.

در کنار آن باید به پردازنده گرافیکی آدرنو 640، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای نسخه پایه اشاره کنیم. احتمالا نسخه‌های دیگری هم با ظرفیت بالاتر عرضه خواهند شد. همچنین به نظر می‌رسد نسخه سفارشی اندروید 10 در قالب آخرین ورژن Oxygen OS روی گوشی نصب باشد.

گوشی وان پلاس 7T پرو

از نظر طراحی ظاهری، وان پلاس تغییرات زیادی را نسبت به وان پلاس 7 پرو روی این گوشی جدید ایجاد نکرده و همان صفحه نمایش 6.7 اینچ با بیشترین میزان صفحه نمایش نسبت به بدنه و کیفیت کواد اچ دی و تکنولوژی اچ دی آر پلاس روی وان پلاس 7T پرو نیز قرار خواهد گرفت. البته به نظر می رسد که نرخ صفحه نمایش از 90 هرتز به 120 هرتز ارتقا پیدا کرده باشد، اما هنوز به طور قطع تغییر این نوع صفحه نمایش مشخص نیست.


محصولات مرتبط:


از نظر طراحی بدنه پشتی نیز شباهت های زیادی بین وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T پرو وجود دارد.، پرچمدار جدید نیز دارای دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.6 با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و الکترونیکی (EIS) خواهد بود. آن را یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.4 با لنز زوم تله‌فوتو و یک دوربین 16 مگاپیکسلی f/2.2 با لنز فوق عریض (میدان دید 120 درجه) همراهی خواهند کرد.

هر چند که به نظر می رسد یک مد جدید روی دوربین این گوشی به صورت ماکرو مد قرار داده شود تا بتوان جزییات بهتری را با دوربین این گوشی عکاسی کرد.حالت عکاسی در شب و فیلم‌برداری اسلوموشن 720p با نرخ 960 فریم در ثانیه، از دیگر امکانات دوربین دستگاه محسوب می‌شوند. برای ثبت تصاویر سلفی هم، دوربین 16 مگاپیکسلی f/2.0 در اختیار کاربران خواهد بود.

گوشی وان پلاس 7T پرو به باتری 4085 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 30 واتی مجهز است و 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به گوشی وان پلاس 7 پرو دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *