اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 5 زد فاش شد

گوشی نوا 5 زد

امروز جدیدترین سری نوا هواوی، گوشی نوا 5 زد در یک تیزر رسمی دیده شد. جزییات زیادی در کنار تصویر به دست آمده از گوشی جدید نوا هواوی به دست آمده که در ادامه بررسی خواهیم کرد. گوشی جدید نوا 5 زد به یک دوربین با چینش مربع شکل مجهز شده و قیمت خیره کننده ای دارد..

هواوی پنج گوشی هوشمند از زیر مجموعه‌ی خانواده‌ نوا 5 را معرفی کرده است و این شرکت امروز رسما اعلام کرده که به زودی ششمین عضو این خانواده نیز چشم به جهان خواهد گشود. نام فرزند جدید این شرکت نیز هواوی نوا 5 زد است.

مشخصات فنی گوشی نوا 5 زد

بر اساس تصویری که از گوشی جدید نوا 5Z منتشر شده است ، شباهت بسیار زیاد آن با گوشی نوا 5i پرو به چشم می خورد. دوربین سلفی این گوشی به صورت حفره ای درون صفحه نمایش قرار داده شده و دوربین اصلی نیز یک ترکیب مربع شکل مشکی رنگ در پشت گوشی است. به نظر می رسد که کیفیت دوربین اصلی و سلفی نیز ارتقا یافته باشد.


محصولات مرتبط:


این تصویر نشان می‌دهد که پیکربندی دوربین چهارگانه پشتی گوشی جدید هواوی شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. برای تهیه‌ی تصاویر سلفی و مکالمات تصویری نیز شما یک دوربین 32 مگاپیکسلی را در زیر حفره‌ی گنجانده شده روی نمایشگر در اختیار خواهید داشت. در انتها لازم به ذکر است که این گوشی از تراشه‌ی میان‌رده کایرین 810 هواوی قدرت می‌گیرد.

گوشی نوا 5 زد

طراحی، تراشه‌ی به کار رفته زیر قاب و پیکربندی و جایگیری دوربین‌های این گوشی با نوا 5 آی پرو یکسان است؛ پس باید منتظر ماند و دید که هواوی چه تغییراتی را برای تمایز در این گوشی جدید اعمال خواهد کرد.  روی صفحه‌ی گوشی موجود در تصویر تاریخ 21 اکتبر (29 مهر 98) نقش بسته است. اگر این چنین باشد، دوشنبه‌ی پیش رو می‌توانیم شاهد پرده برداری هواوی از ششمین عضو خانواده Nova باشیم.

به نظر می رسد که به جز مشخصاتی که از این گوشی منتشر شده، مورد دیگری نیز در دست نیست، اما قیمت گوشی هواوی نوا 5 زد می تواند چیزی تقریبا برابر با نوا 5i پرو ، 300 تا 320 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *