اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی های گلکسی A60 و A70 سامسونگ منتشر شد

گلکسی A60

به زودی شاهد رونمایی از دو گوشی میان رده قدرتمند سامسونگ، گلکسی A60 و A70 هستیم. هر دو گوشی را می توان جز بهترین گوشی های میان رده با مشخصات فنی عالی و طراحی ظاهری منحصر به فرد دانست.

گلکسی A60

سامسونگ به زودی در تاریخ 21 فروردین ماه رویدادی را برای رونمایی از دو سری گوشی پرقدرت خود برگزار خواهد کرد. این شرکت در حساب ویبوو ، شبکه اچتماعی چینی خود اعلام کرده که به زودی باید شاهد گوشی های جدید باشیم. البته نام دقیق گوشی ها آورده نشده اما پیش بینی می شود که در این زمان از سال احتمال رونمایی از دو گوشی گلکسی A60 و A70 بیشتر از سایر گوشی های سامسونگ باشد.

هر دو گوشی حدود 1 ماه پیش در وبسایت TENAA با شماره مدل های مختلف به نمایش گذاشته شدند، بنابراین می توان انتظار داشت با دریافت این مجوز ، گوشی های A60 و A70 آماده رونمایی باشند. به نظر می رسد که پس از رونمایی هر دو دستگاه، قیمت آن نیز به صورت کامل مشخص شود. البته، گوشی گلکسی ای 70 چندی پیش در کشور کره معرفی شد، اما مدل دیگر، هنوز رونمایی نشده است.

طراحی ظاهری و سخت افزار گلکسی A60

هرچند که گلکسی A70 چند هفته پیش در کره به صورت نامحسوس رونمایی شد، اما گلکسی A60 را می توان سری کاملا محرمانه گوشی های میان رده سامسونگ نامید، چرا که هنوز حتی در کشور کره هم به صورت رسمی حرفی از آن نشده است. این گوشی را می توان میان رده سامسونگ گلکسی ای 8 اس لقب داد. چرا که بیشتر مشخصات را میتوان به صورت کوچکتر و سبکتر شده در گلکسی A60 یافت. در این گوشی نیز دوربین سلفی در گوشه از نمایشگر، درست روی آن سوار شده است.

بر اساس اطلاعات لو رفته از گوشی سامسونگ گلکسی A60 در وب سایت TENAA، نمایشگر 6.3 اینچی گوشی از نوع AMOLED بوده و به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. نوع تراشه به کار رفته در گوشی مشخص نیست، اما این چیپست، به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. وجود 6 گیگابایت رم نشان می‌دهد با یک میان‌رده قدرتمند رو به رو خواهیم بود. ظرفیت داخلی گوشی، 128 گیگابایت پیش‌بینی می‌شود.

دوربین موجود روی گوشی درست مانند گلکسی A70، یک دوربین سه گامه است و قدرت وضوح تصویر آن نیز لنز های 16، 8 و 5 مگاپیکسل خواهد بود. که دوربین دوم و سوم ، لنز های واید و تله هستند. از طرفی دوربین سلفی این گوشی بسیار قدرتمند بوده و وضوح تصویر آن 32 مگاپیکسل است. آن طور که به نظر می آید، سامسونگ به دنبال جذب کاربرانی است که علاقه به دوربین های قدرتمند دارند اما قدرت خرید گوشی های پرچمدار و با قیمت بالا را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *