اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی موتو G Stylus موتورولا منتشر شد

موتو G Stylus

موتورولا 23 فوریه میزبان رویدادی است که در آن انتظار می رود موتو G8 ، موتو G8 Power و موتو Edge + را اعلام کند. در کنار اینها ، شرکت تابعه Lenovo نیز انتظار می رود از موتو G Stylus رونمایی کند ، مشخصات آن اکنون به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

موتو G Stylus که نوعی از موتو G8 Power است و مدل شماره آن XT2043-4 را حمل می کند ، توسط Snapdragon 665 SoC نیرو می گیرد. این سیستم عامل آندروید 10 را از جعبه اجرا خواهد کرد ، رم 4 گیگابایتی دارد و در دو گزینه ذخیره سازی – 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی قرار دارد.

این گوشی دارای استایل با صفحه نمایش 6.36 اینچی FHD + است که از رندرهای قبلی و تصاویر زنده که می شناسیم سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ خواهد داشت.

موتو G Stylus

مشخصات فنی G Stylus

از نظر تصویربرداری ، موتو G Stylus دارای یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک ماژول اصلی 48MP ، 16MP ultrawide و 2MP است. واحد 16MP همان اکشن کام است که برای اولین بار در موتوrola One Action معرفی شد.

در حال حرکت ، موتو G Stylus از اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب بهره می برد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را با سرعت شارژ 10W بسته بندی می کند. همچنین بسته به منطقه با پشتیبانی از سیم کارت دوگانه و NFC نیز ارائه می شود.

موتو G Stylus

علاوه بر این ، یک رندر تازه قسمت پایین موتو G Stylus را نشان می دهد ، که یک درگاه USB-C را نشان می دهد که با جک هدفون 3.5 میلی متری ، میکروفون اولیه ، بلندگو و شکافی برای قلم وجود دارد.


محصولات مرتبط:


گوشی موتو G Stylus

و صحبت از قلم ، منبع می گوید موتو G Stylus با ویژگی ای همراه خواهد بود که به شما امکان می دهد هنگام برداشتن قلم از شکاف ، برنامه ای را باز کنید یا میانبر را راه اندازی کنید.

این تلفن هوشمند همچنین با اپلیکیشنی به نام “موتو Note” همراه خواهد بود که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از قلم خود از انگشت خود به عنوان پاک کن استفاده کنید تا چیزی بکشید. این امکان را به شما می دهد تا یک علامت علامت با تاریخ به یادداشت ها نیز اضافه کنید.

جدای از آن ، شما همچنین می توانید محل استفاده از قلم را با استفاده از برنامه ردیابی کنید ، که زمان و مکان آخرین باری که آن را از شکاف حذف کرده اید ضبط خواهید کرد. همچنین اگر قلم مدتی دوباره به تلفن وارد نشود ، اعلان ارسال خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *