اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی موتورولا edge با صفحه نمایش بزرگ منتشر شد

گوشی موتورولا edge که یکی از جدیدترین سری محصولات میان رده شرکت موتورولا است به زودی رونمایی می شود، حالا مشخصات فنی این محصول به همراه قیمت احتمالی آن فاش شده که در ادامه به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

موتورولا Edge چند روز پیش از گیک بنچ عبور کرد و برخی از مشخصات اصلی آن فاش شد. اکنون در کنسول Google Play نیز این مشخصات فنی ظاهر شده و مشخصات آن را که توسط پایگاه داده معیار نشان داده شده است تأیید می کند.

لیست کنسول Play تأیید می کند که موتورولا اج Snapdragon 765 SoC را در اختیار دارد که دارای 6 گیگابایت رم است. این دستگاه به اندروید 10 بوت می شود و یک صفحه نمایش FullHD + را بسته بندی می کند.

موتورولا edge

مشخصات فنی موتورولا edge

کنسول Google Play مورب صفحه نمایش و یا جزئیات دیگری از موتورولاEdge را فاش نمی کند ، اما نشت های قبلی ادعا می کنند پنل OLED 6.67 اینچی 90 هرتزی را با سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی ورزش می کنند.

در پشت ، یک دوربین سه گانه تنظیم خواهید کرد که شامل یک واحد تلفن 64MP اصلی ، 16MP ultrawide و 8MP است. این دوربین ها با فلش و آرم موتورولا همراه هستند که این بار از زمان قرار گرفتن در زیر صفحه به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر نمی شود.

موتورولا edge

موتورولا Edge باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در اختیار شما قرار خواهد داد ، اما هنوز مشخص نیست که در چه سرعتی شارژ خواهد شد.

موتورولا Edge + در تاریخ 22 آوریل رونمایی می شود و ما احتمالاً سری پایه Edge را نیز در کنار این گوشی خواهیم داشت. محصول جدید موتورولا با قیمت تقریبی 400 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این محصول جدید چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *