اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی ریلمی X3 Superzoom فاش شد

ریلمی X3 superzoom

ریلمی اروپا به این نکته اشاره کرد که ریلمی X3 SuperZoom در تاریخ 26 ماه مه رونمایی ی شود و برای روشن شدن قضیه، این شرکت چند پوستر تیزر را به اشتراک گذاشت که بیشتر آنچه را که قبلاً فاش کرده است را تأیید می کند و ویدئویی را منتشر می کند که طراحی پشت و جلو را کاملاً نشان می دهد.

ریلمی X3 superzoom

ریلمی X3 superzoom

در کمال تعجب، این گوشی با چیپست Snapdragon 855+ کار می کند و شرکت بالاترین امتیاز AnTuTu را برای تلفنی که گفته شده SoC است ، دارد. در اینجا امکان بازی بهینه سازی نرم افزار وجود دارد ، یا Realme موفق به چیپست های Snapdragon 855+ خوب شده است. حرکت روی صفحه. همانطور که قبلاً شایعه شده بود ، این گوشی از پنل 120 هرتز استفاده می کند ، و احتمالاً بی خطر است که فرض کنید که یک LCD است ، زیرا خواننده اثر انگشت در کنار آن نصب شده است و در زیر آن نیست.

در مورد این ویدئو ، به ما نگاه خوبی در طراحی گوشی می دهد که چیزی غیر عادی نیست. در حقیقت ، با منحنی های پشتی و قرار گیری دوربین ، بسیار شبیه Realme X2 Pro به نظر می رسد. با این حال ، جلو به جای یک شکاف با آب از آب مانند سری X2 ، به دنبال طراحی دوربین پانچ دوتایی است.

ریلمی X3 superzoom

ریلمی X3 superzoom گوشی جدید سری ریلمی یکی از بهترین محصولات و البته یکی از ارزان قیمت ترین محصولات پرچمدار شرکت ریلمی به شمار می رود، همانطور که می دانید شرکت ریلمی رقیب اصلی شیائومی است ، بنابراین گوشی هایی به بازار عرضه می کند که اولا از نظر کارایی بسیار قدرتمند بوده و ثانیه از لحاظ قیمت ، بسیار به صرفه و ارزان قیمت باشند که این مساله در مورد گوشی جدید ریلمی نیز صدق خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *