اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی جدید ال جی V60 ThinQ منتشر شد

گوشی ال جی V60 ThinQ

پیش از این که ویروس کرونا ال جی را وادار به لغو حضور سالانه خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا کند ، این سازنده قصد داشت در این رویداد از ال جی V60 ThinQ رونمایی کند. در عوض ، دستگاه و سایر محصولات ال جی در رویدادهای جداگانه ای که در ماه های آینده برگزار می شود معرفی می شوند. در همین حال ، ایوان بلس ، راهنما امروز جفت تصاویر تبلیغاتی ال جی را برای تلفن منتشر کرد که اطلاعاتی در مورد گوشی را فاش می کند.

اول ، ال جی V60 ThinQ با وجود آنچه در تصاویر موجود در این داستان مشاهده می کنید ، پنل پشتی شفافی نخواهد داشت. این کار توسط ال جی انجام شده است تا نمایش برخی از ویژگی های گوشی آسان تر باشد.

به عنوان مثال ، اکنون می دانیم که ال جی یک باتری با ظرفیت 5000mAh را در داخل گوشی متناسب با اندازه باتری داخل سامسونگ Galaxy S20 Ultra 5G سامسونگ قرار خواهد داد. همین تصویر نشان می دهد که ال جی V60 ThinQ به جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلندگوهای موجود در قسمت پایین گوشی و درگاه Type-C مجهز خواهد شد.

گوشی ال جی V60 ThinQ

تصویر دیگر نشان می دهد که این گوشی دارای چهار میکروفن و یک تنظیم چهار دوربین در پشت است. و از آنجا که تصاویر به نظر نمی رسد اسکنر اثر انگشت ، یک خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد.
ال جی قرار است سال سخت دیگری را با سامسونگ رقابتی کند

ال جی V60 ThinQ می تواند از صفحه نمایش مسطح در محله 6.7 اینچ تا 6.9 اینچ با پلتفرم موبایل Snapdragon 865 در زیر کاپوت بهره ببرد. یک شکاف “U” در قسمت بالای صفحه قرار دارد و ویژگی Hand ID که در ال جی G8 ThinQ یافت می شود ، در این مدل گنجانده نشده است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران برای باز کردن قفل دستگاه ، دست خود را به دوربین جلوی آن می رسانند. تلفن شکل ، ضخامت و سایر خصوصیات بدنی رگهای کاربر را که در کف دست او قرار دارد تشخیص می دهد. و احتمالاً به این معنی است که برخلاف ال جی G8 ThinQ ، ال جی V60 ThinQ به پاسخگویی به تماس ها ، اخراج زنگ هشدار ، کنترل جریان موسیقی و گرفتن سلفی در پاسخ به حرکات دست نمی پردازد.


محصولات مرتبط:


ال جی V60 ThinQ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد

صحبت از ال جی G8 ThinQ ، عاقبت تقریباً همزمان با گلکسی S20 سامسونگ رونمایی می شود. اما به جای ال جی G9 ThinQ ، گفته می شود که سازنده برنامه نسخه خود را تغییر می دهد و می تواند سری “G” را ببندد و در نیمه دوم سال جایگزین آن با یک خط جدید شود. یا ممکن است ال جی فقط تصمیم داشته باشد که نسخه ال جی G9 ThinQ را به پاییز منتقل کند. هیچ انكاری وجود ندارد كه ال جی باید در تجارت هوشمند گوشی های هوشمند خود تغییراتی ایجاد كند. بخش موبایل تولید کننده برای تمام سال 2019 جوهر قرمز به ارزش 858.34 میلیون دلار منتشر کرده است. ال جی فروش ناخواسته خارج از کشور را به دلیل ضرر 280 میلیون دلاری که فقط برای سه ماهه چهارم سال 2019 اعلام کرد ، مقصر دانست.

گوشی ال جی V60 ThinQ

اگرچه دقیقاً در همان بالگرد HTC که ظاهراً پس از ریختن گالن های جوهر قرمز در تلاش برای گرفتن سامسونگ تسلیم نشده است ، ال جی با مشکل مشابهی روبرو شده است که قادر به جلب توجه عموم نیست. و با توجه به اینکه کاربران اندرویدی در حال حاضر در مورد Galaxy S20 Ultra 5G رؤیایی کرده اند ، سال 2020 سالی نخواهد بود که ال جی این شکاف را بسته است.

مشخصات فنی ال جی V60 ThinQ

ال جی V60 ThinQ قابل تاشو نیست اما ال جی لوازم جانبی Dual Screen را با لولا طراحی مجدد ارائه می دهد. سال گذشته لوازم جانبی صفحه نمایش دوگانه برای ال جی V50 ThinQ یک لولا 360 درجه را نشان می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از صفحه نمایش بالا ، در حالی که صفحه نمایش پایین کنترل های مجازی را نشان می دهد ، یک بازی ویدیویی موبایل را در منظره انجام دهند. طراحی مجدد سعی خواهد کرد تا مرزهای گسترده بین دو نمایشگر را باریک کند تا تجربه ای بی نقص تر برای کاربران فراهم کند. هنوز تفاوت بزرگی بین تلفن های قابل تاشو که این روزها فقط به بازار عرضه شده اند و یک گوشی دو صفحه ای وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *