اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی ایسوس ROG Phone 3 منتشر شد

گوشی ایسوس راگ فون 3

رونمایی رسمی از ایسوس ROG Phone 3 چند روز دیگر انجام می شود. این گوشی بهترین تلفن گیمینگ سال 2020 است و در همان روز اولین گوشی بازی Lenovo که در خط Legion اولین عرضه رسمی را آغاز خواهد کرد ، راه اندازی می شود. ما قبلاً یک شایعه از تلفن Lenovo Legion جمع کرده بودیم. اکنون زمان آن رسیده است که همه چیزهایی را که در مورد ایسوس ROG Phone 3 میدانیم توضیح دهیم.

با تشکر از نشت ها و شایعات بی شماری ، ما اکثر مشخصات تلفن های گیمینگ آینده را می دانیم و ما این شانس را داشتیم که طراحی آن را در تمام شکوه و عظمت خود ببینیم . در این بخش شایعات ، تمام اطلاعات شناخته شده در مورد مشخصات ، مشخصات و راه اندازی تلفن ایسوس ROG Phone 3. را به شما می گوییم. توجه داشته باشید که بسیاری از موارد به طور رسمی تأیید نشده اند.

طراحی

ایسوس راگ فون 3

با تشکر از ارائه دهنده های منتشر شده توسط leakter شناخته شده Evan Blass و چندین نشت دیگر ، می دانیم ایسوس ROG Phone 3 هنگام رسیدن به زیبایی شناسی چگونه خواهد بود. طراحی آن مشابه نسخه قبلی ایسوس ROG Phone II خواهد بود ، اما چند تغییر مهم وجود خواهد داشت که باعث بهبود ظاهر و تجربه کاربر خواهد شد. ایسوس ROG Phone 3 هنوز حاوی حاشیه های قابل توجهی در اطراف صفحه نمایش است ، اما باریک تر از ROG Phone 2 هستند. با این وجود ، آنها هنوز هم بلندگوهای استریو جلوی خانه دارند ، اما نه با لهجه های رنگی که در سلف پیدا می کنند. لبه های آن نسبت به ROG Phone 2 تیزتر است.

در لبه های سمت راست ROG Phone 3 ، دو دکمه و یک درگاه USB-C اضافی به دست می آورید. یک ماژول دوربین غنی تر نیز وجود دارد ، اما ما در پاراگراف های زیر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. لیست TENAA نشان داد که ROG Phone 3 اندازه 171 x 78 x 9.85 میلی متر و وزن آن 240 گرم است. TENAA فقط وجود یک نوع رنگ روشن Bright Black را فاش کرد: ما نمی دانیم غول تایوانی انواع مختلفی از رنگ را راه اندازی خواهد کرد یا نه. این گوشی همچنین چهار کنترل ژست مختلف در داخل AirTrigger دارد: در قاب گوشی ، مناطق حساس به فشار مافوق صوت وجود خواهد داشت که می توانند برای تقلید از شیر روی صفحه ، نقشه برداری شوند.

نمایشگر

ایسوس راگ فون 3

نمایشگر ایسوس ROG Phone 3 یک پنل AMOLED با قطر 6.59 اینچ و نسبت تصویر 19.5: 9 خواهد بود. این دوربین از رزولوشن Full HD + با رزولوشن 1080 23 2340 پیکسل ، و همچنین یک نرخ تازه سازی تا 144 هرتز ، بالاترین بالاترین میزان دیده شده در تلفن های گیمینگ است. این نمایشگر تنها چراغ گوشی نخواهد بود: در قسمت عقب ، یک آرم ROG با چراغ ال ای دی وجود خواهد داشت. در حال حاضر ، این چیزی است که ما در مورد صفحه نمایش ROG phone 3. می دانیم. سلف قبلی آن ROG Phone 2 نیز با محافظ Gorilla Glass 6 توسط Corning همراه بود و دارای گواهینامه HDR10 بود. بنابراین قانونی است که انتظار داشته باشیم این دو مشخصات در جانشین آن نیز وجود داشته باشد.

 

تست بنچمارک

گوشی ایسوس ROG Phone 3 از پردازنده جدید موبایل Snapdragon 865 Plus بهره می برد و این اولین گوشی است که با این SoC در کنار گوشی Lenovo Legion به بازار عرضه می شود. در صورتی که نمی دانید ، Snapdragon 865 Plus در واقع بهترین تراشه پرچمدار است که توسط کوالکام منتشر شده است و در صورت مقایسه با اسنپدراگون 865 در هر دو پردازنده و عملکرد پردازنده گرافیکی ، 10 درصد افزایش عملکرد را ارائه می دهد. حتی اولین چیپست موبایل است که فرکانس ساعت بالاتر از 3 گیگاهرتز (3.1 گیگاهرتز برای دقیق بودن) ارائه می دهد. Snapdragon 865+ با یک مودم 5G خارجی Snapdragon X52 همراه با تمام طیف 5G از جمله mmWave (SA و NSA) همراه است.

همانطور که با سیستم عامل های معیار و نشت نشان داده شده است ، Snapdragon 865 Plus با حداکثر 16 گیگابایت LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 جفت می شود. این تلفن در AnTuTu مشاهده شد و در آن امتیاز معیار شگفت انگیز 646،310 امتیاز ثبت شد که با شماره مدل ASUS_I003D مشخص شد. نتیجه به پیکربندی رده بالا با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد ، اما به نظر می رسد تنظیمات دیگری با حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و همچنین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد. در Geekbench ، این گوشی 910 امتیاز در تک هسته ای و 3229 امتیاز در چند هسته ای با اسنپدراگون 865+ و 12 گیگابایت رم به دست آورد.

گوشی ایسوس ROG Phone 3 ، اندروید 10 را که از طریق ROG UI سفارشی سازی شده است ، از دسترس خارج می کند. توجه داشته باشید که ROG UI موجود در ROG Phone 2 این امکان را برای جابجایی بین رابط کاربری سفارشی و سهام Android فراهم کرده است که این یک ویژگی بسیار جالب و مفید است. بلوتوث SIG تأیید کرد که این گوشی علاوه بر Wi-Fi 6 ، از بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین

در حالی که ROG Phone 2 یک دوربین دوتایی را در قسمت عقب بسته بندی کرده بود ، جانشین آن ROG Phone 3 یک دوربین سه گانه در پشت همراهی خواهد کرد. سنسور اصلی دوربین سه گانه لنز 64 مگاپیکسلی خواهد بود. ما انتظار داریم که این یک تلفن دوربین میان رده باشد ، هیچ چیز تعجب آور نیست. دوربین جلو دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی خواهد بود. ما در مورد سنسورهای ثانویه بخش دوربین عقب اطلاعاتی نداریم ، اما ما معتقدیم که آنها یک سنسور اولتراواید (در آخر) را در این ترکیب دوربین قرار داده اند.

باتری

انتظار می رود که ایسوس ROG Phone 3 باتری 6،000 میلی آمپر ساعتی درست مانند نسخه قبلی خود تغذیه کند ، که عمر باتری بسیار طولانی را تضمین می کند. باتری از فناوری شارژ سریع 30W پشتیبانی می کند ، نه سریعترین آن ، به خصوص برای باتری 6000 میلی آمپر ، بلکه کافی است. علاوه بر این ، یک درگاه USB-C ثانویه نیز وجود دارد که امکان شارژ تلفن را بدون ایجاد اختلال در گیم پلی در حالی که گوشی در حالت افقی قرار دارد ، فراهم می کند.

ایسوس ROG Phone 3 در تاریخ 22 ژوئیه به طور رسمی معرفی می شود و در همان روز اختصاصی Flipkart به طور رسمی در هند راه اندازی می شود. روز بعد ، در 23 ژوئیه ، در چین راه اندازی می شود: در حال حاضر برای رزرو در JD.com در دسترس است و ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت محلی در چین رسمی خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ سخنی در مورد قیمت گذاری آن وجود ندارد. اما انتظار داریم که محدوده قیمتی 1200 تا 1500 دلار برای این گوشی در نظر گرفته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *