اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی اوپو A92 منتشر شد ، منتظر یک میان رده قوی باشید

گوشی اوپو A92

هفته گذشته ، اوپو گوشی هوشمند اوپو A92s را در چین معرفی کرد. اوپو A52 نیز با پشت سر هم نزدیک در کشور رونمایی شد. PriceBaba با افشای قابل اعتماد ایشان آگاروال همکاری کرد تا رندرها و مشخصات گوشی هوشمند اوپو A92 که جدیدترین محصول شرکت اوپو است را منتشر کند

طراحی اوپو A92

طراحی اوپو A92 نشان می دهد که این گوشی سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش خود قرار داده است. گوشی مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه است. پنل پشتی این گوشی دارای یک دوربین مستطیل شکل است که در آن چهار دوربین و یک فلاش LED قرار دارد. به غیر از نوع رنگ Shining White که در زیر نشان داده شده است ، اوپو آ 92 در رنگ هایی مانند Twilight Black و Aurora Purple نیز موجود خواهد بود.

گوشی اوپو A92

مشخصات فنی اوپو A92

این نشت نشان می دهد که اوپو آ 92 دارای پنل 6/5 اینچی IPS LCD است که وضوح کامل HD + را تولید می کند. به نظر می رسد مجهز به همان صفحه ای است که در گوشی اوپو A92 موجود است.

اسنپدراگون 665 به جای چیپست Dimension 800 5G که قدرت اوپو A92s را دارد ، از گوشی A92 استفاده می کند. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد خواهد شد. Android 10 سیستم عامل ColorOS 7.1 مبتنی بر Android از قبل بارگذاری می شود.
گوشی اوپو A92

برای عکسبرداری سلفی ، از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برخوردار است. پنل پشتی این گوشی دارای یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی ، سنسور 8 مگاپیکسلی ultrawide ، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 2 مگاپیکسلی است. این تلفن دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. با نگاهی به مشخصات و طراحی گوشی می توان گفت که نسخه جدیدی از اوپو A52 است.

به نظر می رسد که گوشی جدید اوپو A92 قیمتی در حدود 350 دلار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *