اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو ایس 2 به طور کامل منتشر شد

مشخصات فنی اوپو رینو ایس 2

اوپو رینو ایس 2 گوشی جدید اوپو که ماه آینده معرفی و عرضه می شود به تازگی در TENAA با تصاویر خود ظاهر شد که نشان از طراحی خاص آن دارد.فهرست مشخصات فنی اوپو رینو ایس 2 در وبسایت TENAA منتشر شده که جزییات فنی این محصول را به دقت نشان می دهد.

رینو ایس 2 از یک پردازنده هشت هسته ای 2.8 گیگاهرتزی بهره می برد که می تواند بخشی از Snapdragon 865 SoC باشد. سیستم عامل اندروید 10 را اجرا می کند و دو نسخه حافظه دارد – 8 گیگابایت / 128 گیگابایت و 12 گیگابایت / 256 گیگابایت.

مشخصات فنی اوپو رینو ایس 2

رینو ایس 2 در یک صفحه نمایش 6.5 اینچی FullHD + AMOLED ساخته شده است که دارای یک خواننده اثر انگشت در زیر و سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 16MP است.

مشخصات کامل اوپو رینو ایس 2

در مشخصات فنی اوپو رینو ایس 2 در طرف مقابل ، یک دوربین چهارگانه تنظیم شده که ترکیبی از یک ماژول 48MP ، یک 8MP و دو 2MP است. واحد 8MP احتمالاً یک دوربین ultrawide است در حالی که ماژول های 2MP می توانند حسگرهای ماکرو و عمق باشند. ایس قبلی یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی داشت که به نظر می رسد از بین رفته و سنسور جدید ماکرو 2 مگاپیکسلی برای کاهش قیمت گوشی در این محصول جایگزین شده است.

رینو ایس 2 از حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند و در سه رنگ مشکی ، آبی و بنفش ارائه می شود.

مشخصات فنی اوپو رینوی ایس 2

درمشخصات فنی اوپو رینو ایس 2 باتری با ظرفیت نامی از 3955 میلی آمپر ساعت را بسته بندی می کند ، اما این به احتمال زیاد اندازه یک سلول منفرد است و احتمالاً ظرفیت باتری معمولی آن را در حدود 4000 میلی آمپر ساعت می گیریم.

رینو ایس 2 نیز مانند نسل قبلی خود رینو ایس با شارژر سیم دار 65 وات که سریع ترین شارژر فعلی حال حاضر دنیا است شارژ می شود و از شارژ بی سیم 40W نیز پشتیبانی می کند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *